Inlägg från: Hoppas2022 |Visa alla inlägg
  • Hoppas2022

Vi som planerar syskon 2022

mape92 skrev 2021-08-14 14:46:19 följande:

Aha jag trodde att det borde vara längre. Tänkte vänta till 15.30. Då har jag hållt mig 6 timmar. Och inte druckit på hela dagen. Då borde det vara koncentrerat nog för att visa något. Ingen mens än iaf.

Men va skönt att dessa testen verkar vara fria från spök. Vilka var det? :)

One Step heter testen.
  • Hoppas2022
    Ik96 skrev 2021-08-17 06:35:24 följande:

Hej alla! Känner att jag behöver skriva av mig lite.

Jag är på äl+9 idag och har inga direkta symtom på att jag skulle vara gravid. Däremot har jag senaste 2-3 dagarna haft väldigt svårt att somna och vaknar även på natten och har väldigt svårt att somna om. Vilket jag aldrig har problem med annars. Sover alltid som en stock. Sen har jag krypningar och "oroligheter" i benen som också gör det väldigt svårt att komma till ro och somna. Jag hade stora problem med det i förra graviditeten också men det var ganska långt in i den. Man har ju såklart ett önsketänkande på att det är ett tecken på graviditet men jag vet inte då jag även är sjuk i lite feber och förkylning/halsont. Inte för att jag brukar ha ont i benen på det sättet när jag är sjuk men jag börjar undra om krypningar beror på viruset istället. Jag tog ett gravtest nu på morgonen och där var solklart bara ett streck.

Är det något som haft sömnsvårigheter och krypningar i benen som ett tidigt tecken?

Jag har så då jag är gravid men det är även vanligt symtom på magnesium brist.
  • Hoppas2022
    Ik96 skrev 2021-08-18 17:29:07 följande:

Är så nervös och spänd nu!! Är på äl+10 och köpte ett "testa-tidigt" test som jag ska testa imorgonbitti. Men otålig som man är så tänkte jag att jag skulle testa med ett annat test nu för att stilla nerverna lite. Testade igår och då var det helt blankt men jag tycker att jag ser två svaga svaga streck nu. Kan vara spökstreck och jag försöker inte ha några förhoppningar men sååå spännande det ska bli att testa imorgon. Håll tummarna för mig! <3

Så kul :D hoppas det är något, håller tummarna! Har du möjlighet att lägga in bild på testet?
  • Hoppas2022

Jag är på äl+8 och har PMS och molande mensvärk. Känns inte särskilt hoppfullt. Tror inte jag är gravid denna månad och känner mig ganska besviken eftersom vi fick till det helt perfekt på äl-dagen. Men jag ger inte upp hoppet ännu. Hoppas verkligen på en maj-bebis!

• Hoppas2022
    Attansbananattack skrev 2021-08-18 22:00:54 följande:

Tack snälla!! De var starkare mu ikväll och pos på digitalt!Det var positivt, starkare nu ikväll o pos digitalt! Tack snälla :D

Stort grattis :D
  • Hoppas2022
    Ik96 skrev 2021-08-19 06:22:16 följande:

Gere

Herregud!!

Jag tror att jag är gravid?!?!

Stort grattis :D så kul med så många plus denna månad :D
  • Hoppas2022
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-08-19 11:10:29 följande:

Ge inte upp hoppet, jag hoppas åt dig också! Flera som plussat har ju också trott att mensen är på g sen är de gravida. Hoppas det är så för dig :)

Tack snälla <3 jag hoppas verkligen!
  • Hoppas2022

Är på äl+ 9 nu och har redan börjat få spottings samt negativt test så det känns inte hoppfullt men ger inte upp förens mensen är ett faktum!

• Hoppas2022

Har fått en skugga på testet och nu är man helt till sig xD Jag har ingen aning om skuggan kom innan eller efter testtiden men ska göra flera test idag. Testar mig typ varje gång jag går på toa nu xD hoppas hoppas det är något på G.

Bild på mitt spökstreck: (ser ni? )

Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022