Vi som planerar syskon 2022
Oj, då gick det snabbt! :) Skönt att du känner så, jag hoppas jag håller modet och hoppet uppe längre än sist. Då blev jag väldigt stressad! :)
Oj, då gick det snabbt! :) Skönt att du känner så, jag hoppas jag håller modet och hoppet uppe längre än sist. Då blev jag väldigt stressad! :)
Hallå :) Nu börjar vi bli taggade. Nu har vi slutat skydda oss. Händer det så händer det:)
Hur tänker ni?
Nu har jag fått tillbaka min mens efter ppillren, ska bli spännande och se om mensen blir regelbunden. Då är vi ett steg påväg! Hur går det för er andra?? :)
Åh nej, vad tråkigt!!! Har du haft så tidigare eller är det bara denna gång? Håller tummarna att mensen kommit snart <3
Men fy vad tråkigt!!! Lider med dig! Hoppas hoppas den snart är här!!!
Nu har jag fått tillbaka min mens efter ppillren, ska bli spännande och se om mensen blir regelbunden. Då är vi ett steg påväg! Hur går det för er andra?? :)
Jag hoppar gärna oxå med här. Hoppas det är ok även om det är fjärde barnet vi planerar. Har barn som är födda 2013, 2015 och minstingen som är född februari -20. Vi planerar att öppna upp bebisverkstaden i april. Har drygt 2 år mellan våra stora och även om det har vart tufft i perioder så tycker vi det är en bra ålderskillnad :)
Börjar försöka med nr 3 i april
Jag har oxå velat fram och tillbax med när vi ska börja. Jag är föräldraledig fortfarande och börjar jobba i augusti igen, skulle vilja jobba lite innan det förhoppningsvis är dags att gå hem igen. Men samtidigt vill jag inte vänta för länge dels för det kan ta lång tid innan de ens blir något och dels för jag ändå är 33 år ( fyller 34 i höst). Känner mig så kluven. Hur gamla är ni? Har ni blivit gravida fort tidigare? :)
Jag var på gyn idag för jag har en sån oregelbunden menscykel och de senaste två månaderna har jag inte haft mens överhuvudtaget. Fick reda på att jag hade en gulkroppscysta som har uppkommit för att min ägglossning inte sker som den ska. Fick utskrivet primolut som jag ska ta i 12 dagar för att framkalla en blödning och få cystan att minska. Ska även ta blodprov för att se hur min värden ser ut. Känns lite hopplöst just nu men jag hoppas på att få hjälp och att det inte påverkar min fertilitet..