Vi som planerar syskon 2022
Nu har mensen kommit igång på riktigt. Man blir såå besviken. Ska sluta ta test innan BIM för även om jag vet att de är negativa så ger skuggorna ändå förhoppningar som gör en ännu mer besviken.
Nu har mensen kommit igång på riktigt. Man blir såå besviken. Ska sluta ta test innan BIM för även om jag vet att de är negativa så ger skuggorna ändå förhoppningar som gör en ännu mer besviken.
Förstår att du blir besviken :( jaa, det där kan driva en till vansinne. Men är inte heller det lättaste att låta bli att testa innan.. Håller tummarna för dig nästa månad :)
Nu vågar jag tro på det! Tog det vanliga testet först som visade ett litet, litet streck. Sambon ska iväg hela helgen så kände att jag gärna ville berätta ikväll då vi knappt ses i helgen. Och ja - det kan jag göra! Nu måste jag bara komma på nåt fyndigt sätt att berätta på
Nej, va tråkigt! Ledsen för din skull. Förstår din besvikelse. Hoppas så det är din tur nästa gång!
Grattis till alla plus!
uppdatering från mig. Ingen mens än och hade BIM igår. Köpte ett testa tidigt igår på apoteket men har inte testat nått idag. Tänker att ett tidigt test definitivt skulle visa nått nästa gång jag testar. Ska försöka vänta tills mitten av veckan om jag kan hålla mig vill säga :p eller vad säger ni ?
Huuuuur går det för er alla? Så roligt med alla plus här inne! :) <3
Vad ska du testa, om du vill dela med dig?
Det skulle bli nästan samma för mig om vi lyckas denna månaden, ungefär samma bf som med yngsta sonen som är 11 nu :)
Vad intressant! Ska man bara ta en? Jag ska också prova! Hoppas hoppas äl är idag eller imorgon, det ser bra ut iallafall.
Är det fem dagar efter positivt äl-test eller efter bekräftad äl? :)
Tog ett testa tidigt igår och det var totalt blankt. Så nu tänker jag inte testa mer och bara invänta mensen. Den borde ju komma snart. Tycker att det är så svårt att lära känna min kropp då jag typ alltid ätit p-piller. Sist jag blev gravid så slutade jag med p-piller i maj och sen i juli blev jag gravid. Sen började jag igen direkt efter förlossningen. Så jag vet knappt hur min kropp fungerar.
Ägnade fredagen till att läsa om folk som plussat jättelångt efter BIM. :P