• Anonym (tantdille)

Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..

Undrar alltid vad detta handlar om? Jag tror att det har väldigt lite med siffror att göra, snarare att de har en föreställning om hur en äldre kvinnas kropp ser ut.

T ex stora tunga bröst, lite skvalpig dallrig hud, stora höfter och rumpa,  i kombination med en moderlig blick med en glimt i ögonen och redo för bus. Att de kittlar något perverst i dem, en nyfikenhet, som att äntligen få duga sexuellt genom att vara den unga hingsten till en utsvulten klimakteriestinn äldre dam med sjuklig impotent man, alternativt att de har ett stort ömhetsbehov och mummyissues?

Äldre kvinnor kan man ju dela upp i många olika kategorier och former.

Det kan ju liksom vara ungdomliga 58-åriga pumor med välbehållna kroppar i tajta kläder, naturella kulturdamer med blå hårslingor, överviktiga oansenliga kvinnor i Birkenstocksandaler med grått hår och bekväma kläder, konservativa knytblusdamer med stram uppsyn och magerlagda kroppar osv eller så finns ju klart den typiska "tanten" med åldrande kropp, tung barm och blommiga klänningar?

Är det då åldern i sig dessa killar vill åt eller en viss typ av "äldre kvinna"

• Svar på tråden Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..
  • Anonym (Ingen chans)
    Anonym (Aj) skrev 2021-04-30 21:18:14 följande:

Alltså vad räknas som äldre? Hade lätt kunnat ta en oerfaren 20 åring.. Är 38 själv :)

Tror du att du har en chans på en fin 20 åring
  • Martina1970
    Anonym (Den äldre kvinnan) skrev 2021-04-30 08:05:41 följande:

Man väljer inte alltid vem man blir förälskad i. Åldern är bara en av de faktorer som kan förena två människor och det är faktiskt den minst viktiga om du frågar mig.

Jag kan dock hålla med om ditt resonemang angående att den yngre mannen slösar sin tid på en partner som inte kan ge honom barn. Just detta är det enda dilemma jag ser med min egen relation med en 19 år yngre man.

Min make vill trots det inte att vi ska separera. Han älskar mig och menar att han hellre vill leva med mig utan barn än göra slut.

Jag är fullt medveten om att han kanske inte kommer att känna så hela livet och att han då kommer att lämna mig. Han är 28 år idag. Men den dagen den sorgen, jag kan och vill inte missa att leva några lyckliga år med honom bara för risken att jag kanske blir lämnad senare. Man har aldrig några garantier för vad som ska hända i framtiden ändå, vare sig man är jämngammal med sin älskade eller ej. Partnern kan dö, förälska sig i någon annan eller göra slut av någon annan anledning.

Min man resonerar att han kan träffa en yngre kvinna i sin tur när jag har dött, och skaffa familj då. (JA, han planerar för att leva med mig tills döden skiljer oss åt!) Jag har invänt att jag kanske blir 80 år gammal och då kommer han att vara 60 år så det kanske är för sent för honom ändå. Men då säger han att i så fall har han ändå fått ha ett långt lyckligt liv med mig.

Vi får se hur det blir. Jag skulle faktiskt också kunna tänka mig att han skaffar barn med någon annan. Kanske vi kan hitta en kvinna som är singel men vill ha barn och kan dela föräldraskapet med honom. För jag vill inte att han ska gå miste om att få egna barn pga. mig.

Måste bara få säga hela din text andas ömsesidig kärlek, underbart att läsa!

Lycka till i livet till er båda
  • Anonym (Anna)
    Martina1970 skrev 2021-06-26 09:37:52 följande:

Måste bara få säga hela din text andas ömsesidig kärlek, underbart att läsa!

Lycka till i livet till er båda

Jag känner igen mig så mycket i din text. Min sambo är också mycket yngre än mig. Vi har det fantastiskt bra och jag älskar honom så otroligt mycket. Jag kommer inte eller kunna ge honom ett barn. Jag tänker ibland mina barn är det bästa som hänt mig och vill inte att han inte ska få uppleva det. Han säger att för honom är det inte det viktigaste utan att han vill leva mig mig. Han säger att mina barn känns som hans också. Han är en otroligt fin bonus pappa till dem. Jag är också fullt medveten om att han kanske inte alltid kommer känna så. Att åldern till slut kommer ifatt och han börjar känna annorlunda. Men just nu njuter jag av det vi har. Man vet aldrig något om livet . Man har inga garantier. Så är det ju. Har förlorat närstående i ung ålder så det har jag fått känna på nära håll. Så då försöker jag tänka en dag i taget. Även om jag ibland tänker att en dag har mitt ?bäst före datum? gått ut och då kanske han känner annorlunda. Men är ändå så tacksam för alla dagar och den kärlek jag får känns med honom..,
  • Anonym (Stabilt)

Med de flesta äldre så är det inget fjanteri som de yngre håller på med.

Äldre är mer trygga i sig själva, kan säga nej eller ja, vet hur de vill ha det, spelar sällan avancerade spel osv. Ja ni fattar. Det är lite mer ordning o reda o blir något fel så är det inte hela världen.

Unga tjejer är det mer drama med o kan byta känslor 3 ggr samma kväll för att sen inte veta vad de vill i alla fall. Vid minsta misstag så är allt skit. Unga kan va jobbiga helt enkelt.

• Anonym (Ingen chans)

Alltså vad räknas som äldre? Hade lätt kunnat ta en oerfaren 20 åring.. Är 38 själv :)

Hmm vad är grejen med att han Ska vara oerfaren
  • Anonym (Vad är det som är intressant)

Vad är det är som intressant med det
  • Anonym (Morsan)

Vet inte vad som räknas som äldre i detta fallet.

Jag är (väldigt snart) 40 år och skulle gärna ha sex med en yngre man, men kanske inte yngre än 25 :) tror dock inte att det är jättemånga 25-åringar som skulle vara intresserade. Har iofs en väl omhändertagen kropp, men utstrålar man inte lite väl mycket morsa i deras ögon?!

• Anonym (Mommy)
    Anonym (tantdille) skrev 2021-02-10 15:07:46 följande:

Är det då åldern i sig dessa killar vill åt eller en viss typ av "äldre kvinna"

jag tror dom vill åt äldre kvinnor som dom tycker är attraktiva, som dom vill ligga med.

det ville åtminstone jag när jag var ung kille
  • Anonym (Vad är det som är intressant)
    Anonym (Morsan) skrev 2021-11-11 11:46:06 följande:

Jag är (väldigt snart) 40 år och skulle gärna ha sex med en yngre man, men kanske inte yngre än 25 :) tror dock inte att det är jättemånga 25-åringar som skulle vara intresserade. Har iofs en väl omhändertagen kropp, men utstrålar man inte lite väl mycket morsa i deras ögon?!

Alla Unga killar tänker så klart olika men som du beskriver dig själv att du tar hand om dig själv så tror jag att yngre killar gillar det stort plus om du har bra självförtroende också
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Morsan) skrev 2021-11-11 11:46:06 följande:

Beror på personen. Nån gör, nån inte.   Några her en stark erotisk utstråling, och osar av sex och begär. 
Svar på tråden Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..