BIM mars 2021
Haha ja ville mest få de ur huvudet. Låg över spyhinken inatt och mådde så illa
Men oj! Mår du bättre nu?
Haha ja ville mest få de ur huvudet. Låg över spyhinken inatt och mådde så illa
Hej igen allihopa! Försvann ett tag då jag försökt att inte fokusera så mycket på det här med att försöka bli gravid, men de senaste dagarna har jag känt vissa symtom som jag reagerat på då det inte är någon jag brukar uppleva så jag testade idag på bim-6 för skojs skull, dock med ett CB early som uppenbarligen är kända för sina spökstreck.. iallafall, slänger med bilden så kan ni väl säga vad ni tror. Det digitala jag tog var dock negativt.
Jag testade med en sticka från graviditetskollen nu ikväll, men då hade jag endast hållt mig några timmar, anade ett ännu svagare streck på det men kan även vara inbillning. Jag hoppas också, så mycket! <3
Jag har mer ont i brösten än vad jag brukar ha, brukar vara lm men igår när min dotter på 1.5 år busade och kom emot mig så gjorde det ganska rejält ont. Känner ett lätt lätt illamående jag känner igen från sist jag var gravid men endast när jag är hungrig. Samt alla dessa finnar... det var dom som fick mig att testa med min dotter, dock har dom stannat kvar sen hon kom. Men nu har jag börjat få finnar i pannan och övre delen av ansiktet vilket jag aldrig får, så mestadels det som fick mig att reagera.
Det ska jag absolut göra! Ska försöka sova nu.. glömde skriva med det men tröttare än vanligt har jag också varit. Natti :)
Mens enligt nc idag men tempen steg
Det finns en linje som den brukar åka under om mensen kommer det gjorde den förra månaden på mih och nu så steg den istället.
Godmorgon!
Klev upp tidigt imorse och testade med en sticka ifrån graviditetskollen och jag vet faktiskt inte, både jag och min sambo tyckte oss se ett VÄLDIGT svagt streck, ingenting som kan tas upp utav en kamera. Jag har beställt ett testa tidigt från annat märke än CB som kommer ikväll, så får testa med det imorgon bitti.
Men eftersom stickan mäter 25 mlU/ml och CB early 10mlU/ml så är det ju inte konstigt att det knappt syns på stickan med tanke på att det fortfarande var svagt på staven från CB. Well, kanske bara försöker hitta ursäkter men vill man så vill man verkligen och jag försöker verkligen vara realistisk och inte "leta" efter streck. Vi får se imorgon bitti helt enkelt vad det testet säger :)
Som den testnarkoman man är så skickade jag iväg sambon att köpa ett annat "testa tidigt"-test av annat märke än CB och så höll jag mig i 4 timmar, sen testade jag både med testa tidigt från Lloyds och en vanlig sticka från graviditetskollen.. båda två visar svagt positivt, ser ni också det? Vågar mig inte på att bli glad innan jag vet att någon mer än jag och sambon ser!
Hoppas så mycket <3
Nu började jag blöda smått. Lycka till ni andra
Jag har inte BIM än på en vecks mrn självklart har jag redan börjat testa.
Denna gång har jg babyplans stickor, jag har alltid använt Testlagret innan.
Så nu hoppas vi på tur denna månaden :)