• Jozsan

BIM mars 2021

Rosahimmel86 skrev 2021-03-01 18:36:55 följande:

Ja jag trodde det med.

Att det skulle ta sig direkt eftersom det har gjort det "alla andra gånger" men tji fick man

Vi har också prickat ÄL varje gång

Tror också att det blir en stress i det hela men jag försöker ändå att tänka bort det och slappna av lite.

Jo, jag behöver också stressa ner. Men lättare sagt än gjort ;) bara försöka nästa äl igen, brukar kännas bättre efter mensen på något vis. Då blir jag mer hoppfull och vill bara ha äl igen, ha ha.

Vi kommer plussa snart, när kroppen är redo <3
  • Jozsan

Wow så många + i tråden, stort grattis till er som fått ett plus!

Mensen kom idag, på beräknad dag och allt. Alltid något!

Så jag stannar kvar i mars tråden då min nästa bim är 31/3, på håret alltså

Kommer fortsätta med äl stickor och testa få till sex två dagar extra. Vill så så gärna nu att det ska gå vägen.

Känns som en evighet dessa 2 veckor att vänta in äl bara..

• Jozsan
    Jojjans skrev 2021-03-03 21:59:39 följande:

Är så nyfiken på hur ni tänker kring när det är mest optimalt att ligga? Om ni bara får till det en gång alltså, när känns viktigast? På ägglossningsdagen eller innan? Och isåfall - hur långt innan?

För vår del tror jag det är bäst äl dagen och dagen efter. Har provat nu att ha några dagar innan och dagen precis innan äl, utan att pricka rätt så vi provar ny metod denna månad
  • Jozsan

Välkomna alla nya till mars tråden, hoppas detta är vår månad att få +

Jag räknar bara dagarna nu tills nästa äl, så segt mellan mens och äl. Men dagarna går och snart är äl veckan här, ska man bara få till sex de dagarna också Mycket energi tycker jag att detta tar, då har vi nästan precis börjat försöka.

• Jozsan
    Maramba skrev 2021-03-09 09:15:52 följande:

Blev så uppihejsan att jag glömde bifoga bilden

Wow så underbart! Grattis :)
  • Jozsan

Hallå, Grattis till alla som fått ett plus!

Veckan som kommer är min äl vecka, äntligen!

• Jozsan

Glad gubbe idag på cb digitala :)

Får se hur det går denna gång, känner av äl starkt iaf.

Någon mer mer äl i veckan?

• Jozsan
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-18 08:58:26 följande:

Yes jag

Jag har inte fått blinkande gubbe än men känner starkt att jag har ÄL i dag :)

Så nu hoppas vi!

Jaa nu hoppas vi!

Jag hade glad gubbe på tisdagsmorgonen så vet inte när det är bäst att ha sex egentligen ? Vi fick iaf till det i tisdagskväll och igår kväll, ska försöka mysa ikväll också

Hur mkt sex har ni kring äl?
  • Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-18 17:07:40 följande:

Har som mensvärk som kommer och går orkar inte :(

Brukar du ha det efter äl? Annars är det ju ett typiskt gravidsymtom Hoppas!!
  • Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-19 06:56:24 följande:

Ja men brukar ha de någon dag innan mens. Har inte så stora förhoppningar vet ej varför

Tänkte du testa innan bim?

Nu är min äl över, kan ju bara önska att det velat ta sig denna gång.
Svar på tråden BIM mars 2021