BIM mars 2021
Äl+5 idag. Huvudvärk deluxe men har typ inställningen att de inte gått vägen för då slipper jag bli besviken i slutändan
Äl+5 idag. Huvudvärk deluxe men har typ inställningen att de inte gått vägen för då slipper jag bli besviken i slutändan
Äl+7, är trött även fast jag sovit över 8 timmar men intalar mig att de ej tagit sig så jag inte blir ledsen. Fler som brukar tänka så?
Såhär ser min kurva ut. Ingen temp dipp :(
Har som mensvärk som kommer och går orkar inte :(
Brukar du ha det efter äl? Annars är det ju ett typiskt gravidsymtom Hoppas!!
Tänkte du testa innan bim?
Nu är min äl över, kan ju bara önska att det velat ta sig denna gång.
Tappa inte hoppet!
Jag har haft sjukt ont i ryggslutet sen äl, jättekonstig känsla. Typ ilar och är värst när jag springer eller hoppar. Men brukar ha ont efter äl men inte denna smärta :(
Imorse steg tempen, haha dum som jag är så väntar jag fortfarande på att den ska sjunka. Men har den inte gjort de till mitten av veckan så blir de nog att testa sig.
Pirrigt
När har du bim?
Känner med dig, jag har redan ställt in mig på att det inte blivit något för att förberedas..
Åh då är det ju snart. Jag har bim 31/3 så ett tag kvar, suck.
Vilket försök är ni på? <3
Nej jag vet, man glömmer. Jag har ju två barn sedan tidigare men yngsta är 6 år så är ett tag sen jag plussade ;) Minns bara att jag hade vita flytningar i början och lätt molvärk, nu har jag inga flytningar alls. Liiite molvärk men inte mycket.
Vårt tredje försök, hoppas hoppas!
När tänkte du testa? Jag kommer börja iaf 1 vecka till att testa, för att inte bli för besviken. Egentligen skulle jag vänta till bim men har massor av test hemma och är alldeles för nyfiken ;)
Testade negativt imorse så mensen kommer nog imorgon eller onsdag :(
<3 När plussade du med första?
Jag kommer nog ta ett test på lördag, men känner på mig att det inte tagit sig denna månad heller tyvärr.
Du är ju väldigt tidig med att testa så låt det gå någon till dag.
Vet hur det är, jag skulle kunna börja testa idag egentligen
Men oj! Mår du bättre nu?
Alltså enligt nc ska jag ha mens imorgon och enligt flo på onsdag men känner absolut inget av att mensen skulle va på g.
Mens enligt nc idag men tempen steg
Godmorgon! Är inte alls insatt i tempandet, vad betyder det att den stiger?
Ok, och det är positivt då antar jag att den stiger Du måste ju testa igen!
Nu började jag blöda smått. Lycka till ni andra