BIM mars 2021
Hej bim runt 5 mars, har precis börjat med nc för att få ett syskon till våran 14 månaders hemma. Andra försöket :)
Hej bim runt 5 mars, har precis börjat med nc för att få ett syskon till våran 14 månaders hemma. Andra försöket :)
Dock enligt flo ska jag ha 2 mars haha så vet ej få flo stämt hela tiden hitills. Men kan ju va stt jag precis började med nc så den tror min cykel är längre haha
Gud har så ont i vänster äggstock, när jag böjer mig så hugger de. Kanske får ägglossning tidigare. Såhär såg testet ut i eftermiddags
Kan man fylla i positivt ägglossningstest i sina appar när denna kommit upp?
Kanske en dum fråga men har nån av er känt er mer känsligare humör mässigt runt ägglossning?
Gick precis och funderade på samma sak. Nedstämd och lättretlig. Det brukar inte vara jag. Hur mår du?
Någon som varit med om positivt ägglossningstest dagen innan och nästa dag är den helt blank? Går de verkligen så fort med att stegra ner?
Gud hade en så läskig dröm inatt. Drömde att helt plötsligt så började man se nån röra sig i magen och då började jag säga i drömmen. Tänk om min förra mens inte va mens och detta är bebis. Ne gud hatar såna drömmar. Kändes så verkligt.
Hur mår ni alla?
Vet inte längre då alla appar visar olika. Vissa står att jag ska ha mens den 28e feb och andra 2 mars.
Idag är jag sjukt trött och mår illa. Men tror de bara är fake symtomer