Inlägg från: Anonym (Ganska) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ganska)

Är du nöjd med storleken på din kuk?

Ganska nöjd. Är dock porrskadad. Längden är bra, lätt att ha sex i alla ställning. 18cm. Men grovleken är ca 14 och porren har fått mig att tycka att den borde vara kanske 17-18 runt om. Tror dock de skulle kunna ställa till problem jag inte har idag...

Sexlivet med tjejen funkar bra. Hon kommer vaginalt, det är lite kul :)

• Anonym (Ganska)
    villhatrekant skrev 2021-02-08 17:58:59 följande:

Min första flickvän kommenterade att min var lite smal och att det känns mer med en tjockare. Fast ingen av mina andra partners har kommenterat storleken så skulle jag gärna haft en tjockare kuk (är under medel, 11.5, medel ska ligga runt 12.3 enligt studier) men längden är jag nöjd med (16). Kan inte släppa misstanken att det skulle vara skönare för min fru.

Ser ut som din är helt normal. Väldigt väldigt normal. www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/frageladan/kukkunskap/storlek/hur-stor-ar-en-normal-penis/
  • Anonym (Ganska)
    villhatrekant skrev 2021-02-08 18:47:30 följande:

Ja, jag inser det. Men kan inte låta bli att önska den var lite tjockare ändå...

Förstår de. Men enligt studier är du ju till och med grövre än snittet...så väldigt många män har smalare än du. Kollade du länken?
Svar på tråden Är du nöjd med storleken på din kuk?