• Anonym (Liten kuk)

Är du nöjd med storleken på din kuk?

Hej!

Här undrar jag om du är nöjd med storleken?

Själv önskar jag att min var större!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du nöjd med storleken på din kuk?
  • Paganini

Den är mitt minsta problem. Eller snarare inget problem alls. Tror den är hyfsat normal.

• Anonym (Ganska)

Ganska nöjd. Är dock porrskadad. Längden är bra, lätt att ha sex i alla ställning. 18cm. Men grovleken är ca 14 och porren har fått mig att tycka att den borde vara kanske 17-18 runt om. Tror dock de skulle kunna ställa till problem jag inte har idag...

Sexlivet med tjejen funkar bra. Hon kommer vaginalt, det är lite kul :)

• Anders 386

Gärna lite större...
    Lite större diameter skulle sitta fint. Men det är inget stort bekymmer.. Glad
    Massor av saker är viktigare i livet.
    Lite effektivare hjärna kommer högre upp på önskelistan. (Större hårddisk och bättre RAM-minne, själva programvaran är OK.)

• Anonym (ML)

Har klarat mig bra hittills men gärna lite större

• Anonym (ML)

Har klarat mig bra hittills men gärna lite större

• Anonym (17)

Tillhör den lilla grupp som är nöjd med tjockleken men gärna skulle ha en ollonlängd till.... 17 nu, känns lite för lagom....

• villhatrekant

Min första flickvän kommenterade att min var lite smal och att det känns mer med en tjockare. Fast ingen av mina andra partners har kommenterat storleken så skulle jag gärna haft en tjockare kuk (är under medel, 11.5, medel ska ligga runt 12.3 enligt studier) men längden är jag nöjd med (16). Kan inte släppa misstanken att det skulle vara skönare för min fru.

• Anonym (Ganska)
    villhatrekant skrev 2021-02-08 17:58:59 följande:

Min första flickvän kommenterade att min var lite smal och att det känns mer med en tjockare. Fast ingen av mina andra partners har kommenterat storleken så skulle jag gärna haft en tjockare kuk (är under medel, 11.5, medel ska ligga runt 12.3 enligt studier) men längden är jag nöjd med (16). Kan inte släppa misstanken att det skulle vara skönare för min fru.

Ser ut som din är helt normal. Väldigt väldigt normal. www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/frageladan/kukkunskap/storlek/hur-stor-ar-en-normal-penis/
  • Anonym (Nöjd ...)

Inte mätt, ingen har klagat (så jag fått höra i alla fall) men hade väl inte tackat ner till några cm till.
    Har väl alltid trott den är mindre än vad den är så har alltid varit flitig med fingrar och tunga ..... vilket brukar uppskattasGlad

• Anonym (Ganska)
    villhatrekant skrev 2021-02-08 18:47:30 följande:

Ja, jag inser det. Men kan inte låta bli att önska den var lite tjockare ändå...

Förstår de. Men enligt studier är du ju till och med grövre än snittet...så väldigt många män har smalare än du. Kollade du länken?
  • Anonym (17)

Det är som att fråga en kvinna om hon är nöjd med sin vikt. Bara några är. de flesta kommer aldrig vara näjda.

• Anonym (20)
    Anonym (Liten kuk) skrev 2021-02-08 16:39:11 följande:

Hej!

Här undrar jag om du är nöjd med storleken?

Själv önskar jag att min var större!

Ibland önskar jag att den var större, men oftare att den var något mindre. En stor begränsar en del med vissa tjejer, analt och oralt kan tex bli problematiskt.

Men man har vad man har, inte mycket att göra något åt.
  • Anonym (Kille)

Nöjd med omkrets och ollonstorlek, men 1-2 cm till på mina 17 cm hade varit trevligt men inget jag ligger och grubblar på om natten.

• villhatrekant
    Anonym (Ganska) skrev 2021-02-08 19:08:48 följande:
    Förstår de. Men enligt studier är du ju till och med grövre än snittet...så väldigt många män har smalare än du. Kollade du länken?
    Jo, men vet inte vad de har för källor. Den här studien verkar mest trovårdig tycker jag, enligt den ligger jag under snittet:

Erect penile length and circumference dimensions of 1,661 sexually active men in the United States
    pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23841855/

Men det är som sagt inget jag bekymrar mig om särskilt...
Svar på tråden Är du nöjd med storleken på din kuk?