En fråga till män, får hon ligga med andra?
En fråga till dig som är en man. Oavsett om hon hade velat det eller inte, får din flickvän/sambo/fru/fästmö ligga med andra för dig?
En fråga till dig som är en man. Oavsett om hon hade velat det eller inte, får din flickvän/sambo/fru/fästmö ligga med andra för dig?
Jag skulle absolut vara OK med att hon hade sex med andra, helst om jag fick vara med eller se på. Rent principiellt borde jag väl också då få lov att ha sex med andra kvinnor men det är inget som intresserar mig - hennes njutning är det som jag går igång på.
Eventuellt testa med en annan kvinna - men svårt att svara på innan situationen uppkommer. (Vilket den aldrig kommer att göra.)
OK för sex med annan man - men bara om vi båda är involverade och närvarande.
Absolut inte på egen hand med en annan man.
Absolut skulle hon få det, men vi hade inte kunnat fortsätta efter det.
Aldrig.
Testade detta med mitt ex. Jag som var drivande till det. Slutade med att hon den andra mannen blev kära.
Hon var min stora kärlek.
Skulle aldrig riskera att förlora min sambo på samma sätt nu när man äntligen träffat en riktigt bra tjej igen..
Låter som att ni som har negativa erfarenheter kring detta ändå inte haft en regelrätt överenskommelse kring att hon ska få testa ligga med andra. Man bör kunna skilja på sex och kärlek och är det oklart hur man faktiskt tycker för varandra bör man kanske inte utmana ödet. Att man byter partner efter att haft sex en gång låter som man inte haft det så bra innan, tyvärr. Jag har väldigt svårt att se att min partner skulle göra slut bara för att hon får testa en annan kuk en gång. Skulle de fortsätta ha kontakt och bilda band på det känslomässiga stadiet så går det utanför vad vi kommit överens om och då kan det inte varit bra innan heller. Det låter som par som håller på att gå isär men att man skaffar ett barn till istället för att man måste hålla ihop. En kortsiktig lösning som inte alltid är så framgångsrik.
Jag kan ärligt säga att jag vill att min kvinna ska vara lycklig och tycker inte att jag har nån äganderätt. Nu vet jag att hon inte har den minsta önskan eller behov av någon annan än mig.
Misstaget som en del gör när man öppnar förhållandet är att man försöker lösa ett problem genom att någon eller båda tillåts ligga med andra. Av någon anledning är den ena parten missnöjd och det finns frustration.
Detta är inga bra förutsättningar för en öppen relation.
Min gissning och erfarenhet är att det krävs en mycket stabil, trygg och kärleksfull relation för att det ska funka att öppna upp. Att låta den andra njuta och förverkliga en dröm är då en gåva som fördjupar relationen.
Skulle min kvinna av någon anledning ha en sån önskan eller dröm så skulle jag helt säkert bejaka den, vi har inga problem och tilliten är fullständig.
Trist. Jag förlorade min fästmö i en sån situation. Hon skulle ligga med en annan och jag vara med som en halvpassiv part, skulle ev komma med jag också beroende på. Men han tog henne med storm och kraft och det blev dom direkt. Bara för mig att ge upp.
Hade ni några överenskommelser innan? Typ hur ofta hon fick träffa honom och vad som fick ske på träffarna? Gick hon bakom ryggen på dig? Tänker att man inte byter ut någon man träffat en gång men blir det som en andra pojkvän och man umgås mycket så finns såklart risken att känslor uppstår. Tänker att man måste vara överens om varvsområdet gäller, typ att det gäller sex och att hon får träffa honom någon eller några gånger. Om känslor uppstår så ska man avbryta och att det enbart är sex som är tanken, inte att det ska uppstå känslor. Tråkigt och såklart en risk med det hela men om man är trygga med varandra så tror jag det kan funka ändå.
Efter flera års förberedelser lyckades jag få oss att börja känna oss för lite i swingerslivet, men det visade sig snart inte kännas helt rätt för oss.
Under ytterligare ett par års tid lyckades jag vid ett par tillfällen ordna en extra man så vi fick testa trekanter. Det var mera ok men vi ville inte träffa flera olika okända män.
Så till slut för två år sedan verkar det som vi hittat det som är rätt för oss. Efter mycket sökande och ett par träffar lyckades jag till slut hitta en fast älskare till min fru. Oftast träffas vi tre tillsammans men ibland har jag också ordnat så att hon har fått träffa honom ensam. Pga geografiskt avstånd träffas vi IRL ungefär en gång i kvartalet, vilket passar mig utmärkt. Däremellan gillar vi alla att de två har lite heta stunder via nätet ibland, särskilt nu i dessa corona-tider. Det håller lågan brinnande och fungerar också utmärkt som tändvätska i vårt eget förhållande.
Jag lyckades välja rätt, hon gillar honom verkligen jättemycket och han gillar henne. Jag gillar honom (men inte bi!), han respekterar mig och vårt äktenskap och vi gillar varandra alla tre. Han är en bra person och han är en fantastiskt enastående älskare till min fru, bättre och hetare än vad någon av oss någonsin vågade drömma om.
Han är på de flesta sätt väldigt olika mig och jag tror att kontrasterna förstärker upplevelsen. Äntligen får hon uppleva sitt livs allra bästa sex. Tidigare trodde hon att vårt sex var fantastiskt och inte gick att överträffa. Nu vet vi att vårt eget sexliv är väldigt bra men att det finns en dimension till att uppleva.
Jag är stolt och glad över mig själv för att jag har självförtroende och förmåga att kunna skänka henne detta. Och även jag deltar aktivt, får ut mycket av det även för min egen del, och upplever vårt livs allra bästa sex tillsammans.
Hon visar mig så mycket kärlek, tacksamhet och tillgivenhet för att jag ordnat en så fantastisk älskare till henne och att hon får chansen uppleva dessa äventyr. Jag är också mycket stolt över min fru som är en fantastisk älskarinna till denna man, att han finner henne så attraktiv så att han tänder så mycket på henne och också att hon är en person som han verkligen gillar och som han säkerligen är ganska så förälskad i. Hon är också lite smått förälskad och hon är öppen om det med mig och vi hanterar det utan problem.
Jag känner ingen oro utan känner att vår egen äkta kärlek är djupare och vi är närmare varandra än någonsin.
Vårt eget sexliv har fått massor av inspiration och är bättre, mera aktivt och omväxlande än någonsin tidigare.
För oss är det verkligen en win-win på alla sätt.
En intressant fråga fantiserar om det ibland att hon blir påsatt av andra män Svar Ja om jag får vara med Nej om jag inte får vara med.
Efter flera års förberedelser lyckades jag få oss att börja känna oss för lite i swingerslivet, men det visade sig snart inte kännas helt rätt för oss.
Under ytterligare ett par års tid lyckades jag vid ett par tillfällen ordna en extra man så vi fick testa trekanter. Det var mera ok men vi ville inte träffa flera olika okända män.
Så till slut för två år sedan verkar det som vi hittat det som är rätt för oss. Efter mycket sökande och ett par träffar lyckades jag till slut hitta en fast älskare till min fru. Oftast träffas vi tre tillsammans men ibland har jag också ordnat så att hon har fått träffa honom ensam. Pga geografiskt avstånd träffas vi IRL ungefär en gång i kvartalet, vilket passar mig utmärkt. Däremellan gillar vi alla att de två har lite heta stunder via nätet ibland, särskilt nu i dessa corona-tider. Det håller lågan brinnande och fungerar också utmärkt som tändvätska i vårt eget förhållande.
Jag lyckades välja rätt, hon gillar honom verkligen jättemycket och han gillar henne. Jag gillar honom (men inte bi!), han respekterar mig och vårt äktenskap och vi gillar varandra alla tre. Han är en bra person och han är en fantastiskt enastående älskare till min fru, bättre och hetare än vad någon av oss någonsin vågade drömma om.
Han är på de flesta sätt väldigt olika mig och jag tror att kontrasterna förstärker upplevelsen. Äntligen får hon uppleva sitt livs allra bästa sex. Tidigare trodde hon att vårt sex var fantastiskt och inte gick att överträffa. Nu vet vi att vårt eget sexliv är väldigt bra men att det finns en dimension till att uppleva.
Jag är stolt och glad över mig själv för att jag har självförtroende och förmåga att kunna skänka henne detta. Och även jag deltar aktivt, får ut mycket av det även för min egen del, och upplever vårt livs allra bästa sex tillsammans.
Hon visar mig så mycket kärlek, tacksamhet och tillgivenhet för att jag ordnat en så fantastisk älskare till henne och att hon får chansen uppleva dessa äventyr. Jag är också mycket stolt över min fru som är en fantastisk älskarinna till denna man, att han finner henne så attraktiv så att han tänder så mycket på henne och också att hon är en person som han verkligen gillar och som han säkerligen är ganska så förälskad i. Hon är också lite smått förälskad och hon är öppen om det med mig och vi hanterar det utan problem.
Jag känner ingen oro utan känner att vår egen äkta kärlek är djupare och vi är närmare varandra än någonsin.
Vårt eget sexliv har fått massor av inspiration och är bättre, mera aktivt och omväxlande än någonsin tidigare.
För oss är det verkligen en win-win på alla sätt.
Hade jag haft en tjej så hade jag inte velat att hon ligger med andra. Man ska hålla sig till den man är tillsammans med, tycker jag!
När man kommer till viss ålder kan man dela med sig om frun är med på det och båda vill