Inlägg från: Anonym (Peter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Peter)

En fråga till män, får hon ligga med andra?

Aldrig.

Testade detta med mitt ex. Jag som var drivande till det. Slutade med att hon den andra mannen blev kära.

Hon var min stora kärlek.

Skulle aldrig riskera att förlora min sambo på samma sätt nu när man äntligen träffat en riktigt bra tjej igen..

• Anonym (Peter)
    Anonym (Samma) skrev 2021-02-08 15:03:59 följande:

Trist. Jag förlorade min fästmö i en sån situation. Hon skulle ligga med en annan och jag vara med som en halvpassiv part, skulle ev komma med jag också beroende på. Men han tog henne med storm och kraft och det blev dom direkt. Bara för mig att ge upp.

Ja fy fan... inget jag hade räknat med skulle hända men träffar man rätt så är det vanskligt... träffat någon ny? Det finns fler bra damer därute
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Man) skrev 2021-02-07 20:47:04 följande:

Hade ni några överenskommelser innan? Typ hur ofta hon fick träffa honom och vad som fick ske på träffarna? Gick hon bakom ryggen på dig? Tänker att man inte byter ut någon man träffat en gång men blir det som en andra pojkvän och man umgås mycket så finns såklart risken att känslor uppstår. Tänker att man måste vara överens om varvsområdet gäller, typ att det gäller sex och att hon får träffa honom någon eller några gånger. Om känslor uppstår så ska man avbryta och att det enbart är sex som är tanken, inte att det ska uppstå känslor. Tråkigt och såklart en risk med det hela men om man är trygga med varandra så tror jag det kan funka ändå.

Jo men den krassa sanningen är att man inte kan styra känslor. Oavsett vad man har för överenskommelser.

I vårt fall så var jag den som var drivande till det. Hon var nyfiken men gjorde klart att hon ville bygga upp ett band först med killen vi valde. Så vi umgicks alla tre ett tag innan och de klickade väldigt bra, vilket jag bara såg som positivt eftersom hon blev avslappnad och kände sig trygg. Och det blev i början riktigt härliga möten.

Sen började de ses själva, oskyldiga kompis möten på stan. En drink eller fika som goda vänner. Gemensamma sexmöten ebbade ut och jag trodde det berodde på att hon ledsnat på konceptet men i själva verket träffades de bakom min rygg och så gjorde hon slut.

De är fortfarande tillsammans. Bor ihop och är exklusiva. Borde hata dem men svårt när hon är en så fantastiskt bra tjej och han är en riktigt schysst kille. De passade varandra bättre helt enkelt. Men nog fan är man bitter :) inte värt det.
Svar på tråden En fråga till män, får hon ligga med andra?