• Anonym (Yyyy)

En fråga till män, får hon ligga med andra?

En fråga till dig som är en man. Oavsett om hon hade velat det eller inte, får din flickvän/sambo/fru/fästmö ligga med andra för dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En fråga till män, får hon ligga med andra?
  • Anonym (Man)

Ja, hon skulle få ligga med andra om hon vill. Dock tänker jag att hon måste berätta för mig om, när, hur så hon inte går bakom ryggen och är otrogen. Då får hon inte göra det för mig (även om jag inte kan bestämma över henne)

• Anonym (F)
    Anonym (Man) skrev 2021-02-06 14:00:31 följande:

Ja, hon skulle få ligga med andra om hon vill. Dock tänker jag att hon måste berätta för mig om, när, hur så hon inte går bakom ryggen och är otrogen. Då får hon inte göra det för mig (även om jag inte kan bestämma över henne)

Det blir väl inte otrohet bara för att hon inte berättar detaljerna. Om hon ligger med nån så spelar sånt ingen roll, och den biten är du ju ok med.
  • Anonym (tillsammans)

Bara om jag är med samtidigt antingen deltagande el se på.

• Anonym (Mannen)

Ja det skulle vara helt okey med mig men bara under förutsättning att hon är öppen med det och berättar för mig. Skulle inte acceptera att hon smög med det.

• Anonym (Man)
    Anonym (F) skrev 2021-02-06 14:02:23 följande:

Det blir väl inte otrohet bara för att hon inte berättar detaljerna. Om hon ligger med nån så spelar sånt ingen roll, och den biten är du ju ok med.

Jag klassar det som otrohet om hon inte följer de regler som vi bestämt på förhand, dvs att hon berättar om det innan och då vill jag gärna även veta lite detaljer. Men i sak har du rätt, att det inte är otrohet om hon inte berättar detaljer utan bara att hon haft eller ska ha sex med någon.
  • Shameless

Nej, jag gillar inte att dela. Undantaget hade väl varit om jag hade blivit impotent eller liknande, hade inte velat att hon skulle gå utan sex resten av livet.

• Anonym (Äkta make)

Hon skulle få om jag fick titta på.

• Dr Nail

Nej, det är inte "okej". Det är problematiskt och hon kommer att hamna i en värld av skit om hon gör det.

• Anonym (Peter)

Aldrig.

Testade detta med mitt ex. Jag som var drivande till det. Slutade med att hon den andra mannen blev kära.

Hon var min stora kärlek.

Skulle aldrig riskera att förlora min sambo på samma sätt nu när man äntligen träffat en riktigt bra tjej igen..

• Anonym (Man)
    Anonym (Peter) skrev 2021-02-07 19:26:08 följande:

Aldrig.

Testade detta med mitt ex. Jag som var drivande till det. Slutade med att hon den andra mannen blev kära.

Hon var min stora kärlek.

Skulle aldrig riskera att förlora min sambo på samma sätt nu när man äntligen träffat en riktigt bra tjej igen..

Hade ni några överenskommelser innan? Typ hur ofta hon fick träffa honom och vad som fick ske på träffarna? Gick hon bakom ryggen på dig? Tänker att man inte byter ut någon man träffat en gång men blir det som en andra pojkvän och man umgås mycket så finns såklart risken att känslor uppstår. Tänker att man måste vara överens om varvsområdet gäller, typ att det gäller sex och att hon får träffa honom någon eller några gånger. Om känslor uppstår så ska man avbryta och att det enbart är sex som är tanken, inte att det ska uppstå känslor. Tråkigt och såklart en risk med det hela men om man är trygga med varandra så tror jag det kan funka ändå.
Svar på tråden En fråga till män, får hon ligga med andra?