BIM Mars 2021 - första barnet
Dagen igår var hemsk rent känslomässigt. Att vakan på bim dagen med låg temp satte ribban för hur resten av dagen skulle bli. Jag var gråtfärdig hela dagen för jag visste mensen skulle komma, och när den väl gjorde det igår kväll så brast det och jag stor grät resten av kvällen.
Det har aldrig varit så jobbigt vid tidigare försök när det slutat med att mensen dykt upp, men igår va det fruktansvärt jobbigt. Mest kanske för att man så här ett halvår senare av försökt fortfarande står på ruta ett igen och den känslan blev bara för mycket. Jag vet att dom 6 månaderna är långt ifrån så länge som vissa av er försökt och även långt ifrån hur länge det kan ta normalt sätt. Men jag tror att vi alla här känner igen känslan av att hamn på ruta ett och försöka gång på gång utan det resultat man vill ha. Idag känns det dock bättre och jag vet att det bara är att samla nya krafter för nästa försök.
Hoppas att det slutar bättre för många av er den här månaden som inte nått era bim datum än <3 Jag hoppar vidare till apriltråden :)