Inlägg från: Anonym (FYI) |Visa alla inlägg
  • Anonym (FYI)

Otrohet?

Fjäril kär skrev 2021-02-12 11:03:18 följande:
    Kanske bättre att hjälpa TS vidare med hur han rent konkret ska kunna få en vardag att fungera i väntan på att de ska flytta isär..... Såna tips och bettelser är han nog mer villig att svara på än huruvida grannen är swinger eller inte..
    Jag uppfattar inte att ts känner någon osäkerhet i hur han skall gå vidare, gör du?
    Däremot känns det som han inte vill skriva mer, eller outa mer, och det är ok.

Men medans det skrivs spaltmeter om hur häftigt det är att vara otrogen, är det inte så ofta det skrivs om hur det ser ut efter ett avslöjande.
    Det kan säkert anses som ett gottande i andras olycka. men det kan också fungera som en tankeställare till de som tycker det är så jävla häftigt med otrohet.

Huruvida dom skall få vardagen att fungera tills hon flyttar vet nog bara ts.
    Och vill man ha råd om det får man fråga.

Swinger??? Var kom det ifrån?
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Djävulens advokat) skrev 2021-02-12 16:32:30 följande:
    Exakt det här ts.
    Anonym (zacke) skrev 2021-02-12 16:05:49 följande:
    Du har säkert helt rätt, att skilja sig från en fru när man har barn är ju inte samma sak som att dela på sig med en flickvän. Räknar med att det kommer bakslag helt säkert och det börjar komma märkliga sms från frun så hon verkar ha insett allvaret och beter sig inte helt stabilt längre. Det blir en spännande helg, tur vi har några olika våningar att vara på i huset.
    Snart kommer hela verkligheten att slå henne som en blixt från klar himmel. Hon letar boende, ja det är inte alltid så lätt att få till. Ni ska dela upp era saker, hon måste packa sina grejer. Viktigt - ni måste prata om barnens framtid! Och till det råder jag att ni bokar möte hos en tredje utomstående part, kanske en advokat som kan få ner era överenskommelser på papper eller åtminstone någon från Familjerätten som kan hjälpa till att medla om det behövs.

Men när hon inser realiteten av den enorma bajshög hon satt sig i så kommer hon bli arg, och den ilskan kommer säkert kunna vändas emot dig. Det är då anklagelserna kan komma om vems fel det "egentligen" är att hon var otrogen. Eller annat som hon kommer på att slunga mot dig i sin frustration. Så var beredd bara.
    Och någon gång måste barnen få reda på att ni skall gå skilda vägar.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-02-18 18:16:29 följande:
    Har aldrig trott att TS är något annat än rena fantasier. Har haft lite lite diskussioner med (Enkelt) om hans råd till TS. Har helt enkelt väldigt svårt att tro att det är speciellt vanlig att man lägger sig platt på marken och skriver på ett äktenskapsförord på det sätt som (Enkelt) beskriver. Inte chans att jag eller någon jag känner skulle ha gjort det.
    Men varför fortsätter du att diskutera och häva ur dig en massa skit både mot ts och Enkelt...Det räcker väl med att tala om att du inte tror på det? I.a.f Enkelt har gett dig den möjligheten flera gånger.
    Din hånfulla diskussionsteknik verkar mest höra hemma i någon mörk håla, så ta och kryp tillbaka dit igen. 
    "Väcka en drake" Jojo...En sparv möjligtvisDrömmer 
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Enkelt) skrev 2021-02-19 10:29:41 följande:
    Jag har försökt att skriva och svara seriöst, men jag tror jag får ge upp om dig.
    Skit i honom. Han skall bara djävlas.
    Ingen vet om något som skrivs här är sant. Inte ens Swing for funs inlägg med extra telefoner och liknande.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (man) skrev 2021-02-19 11:44:04 följande:
    Haha, men OJ så förvånande att just båda personer som sitter och tar otrohet i försvar i var och varannan tråd bara råkar tycka att just denna tråd är fejk Tomte
    Eller hurDrömmer
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Stina) skrev 2021-02-19 12:12:56 följande:
    Vilket tramsigt inlägg. På vilket sätt har mina moraliska värderingar något att göra med logiken i det Enkelt skriver. Om du får valet att skriva på ett papper som du vet kommer att kosta dig rätt många hundra tusen eller låta bli att skriva på pappret så tror jag att du väljer att inte skriva på men Enkelt vill få oss att tro att hans ex. gjorde det.
    Inför hotet att få knullbandet uppspelat inför hennes föräldrar, samtidigt som hon vet med sig att hon uppfört sig som ett svin, och påkommen med fingrarna i syltburken...Inte alls otroligt.
    Men även om... Vi vet din och Swing for funs respektlösa inställning till att svina.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Stina) skrev 2021-02-19 12:54:01 följande:
    Att använda hot om att berätta för att tvinga någon att skriva på papper är i högsta grad olagligt.
    Kan inte tänka mig att det är olagligt att spela upp ett band för hennes föräldrar.
    Eller visa semesterbilderObestämd
  • Anonym (FYI)
    Anonym (FYI) skrev 2021-02-19 13:09:26 följande:
    Kan inte tänka mig att det är olagligt att spela upp ett band för hennes föräldrar.
    Eller visa semesterbilderObestämd
    Det skulle jag personligen skita fullständigt i, och tror dom flesta skulle tänka vad det var för fel i hennes huvud. Bara genomskinligt.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Stina) skrev 2021-02-19 13:06:13 följande:
    Det finns fortfarande lagar att rätta sig efter och skall man börja spela fult har män alltid ett underläge. Går alltid att tala om att han var så jävla kass i sängen så det enda som återstod var att leta upp en riktig man och få sig ett riktigt knull. En riktigt osmart väg att gå för en man.
    En dumpad försmådd kvinna (Flicka) kan man inte ta på allvar i dom lägenaFlört
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Stina) skrev 2021-02-19 13:13:36 följande:
    Det är det defenetivt om syftet är att få någon att skriva på papper. Om han är dum nog att göra det så har han också tappat all trumfkort.
    Säger som ni....Tror jag inte ett dugg på !
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Stina) skrev 2021-02-19 13:20:07 följande:
    Som vanligt begåvade inlägg från din sida. Skulle vara riktigt skoj om du ville testa IRL någon gång och se hur det slutar.
    Wow, intelligensen sprudlar verkligen. Du är ju bara så tröttsam...
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Stina) skrev 2021-02-19 13:33:58 följande:
    Men du är underhållande och ger mig energi, samtidigt som jag blir väldigt glad över att FL inte på något sätt speglar begåvningen hos män i stort.
    Underhållande? Ja, det är väl det enda det är. Om man nu är upplagd för det.
    Tror att det enda du och Swing är ute efter är att tjafsa.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Stina) skrev 2021-02-19 13:57:08 följande:
    Märkligt. Det är exakt den känslan jag får av dig.
    Usch....Ok du får sista ordetKräks
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Sad) skrev 2021-02-19 15:36:45 följande:

Jag tycker att du ska berätta för killens fru vad som har hänt, du har ingen anledning till att vara "hänsynsfull" förmodligen är det han som har gett "goda" råd hur hon ska göra.

Det tycker jag med.
Svar på tråden Otrohet?