Otrohet?
Egentligen finns det ju skapliga bevis på att något i.a.f. pågår som inte är rumsrent... Mer eller mindre order om att stänga telefonen, samma nummer ringer ringer tre ggr. under dagen...(knappast felringning)
Egentligen finns det ju skapliga bevis på att något i.a.f. pågår som inte är rumsrent... Mer eller mindre order om att stänga telefonen, samma nummer ringer ringer tre ggr. under dagen...(knappast felringning)
Bra med lugnet men tror ändå du måste agera relativt snabbt om din tanke är att säkra tillgångar. Risken finns att dom pratade om att hans första samtal svarades på, och klickades, då vet hon att du vet/har misstankar.
Det har väl hänt så pass att jag nu vet vad jag måste göra. Igår efter ha nattat barnen så ville hon gå på en promenad för att rensa huvudet. Minus 8 grader?..ja ja.. kollar på henne lite ur ögonvrån från köket när hon klär på sig. Det får bli en väldigt kort promenad tänker jag med tanke på att hon inte klär på sig särskilt mycket mer än hoppar i skorna och jackan. Låter henne få ett bra försprång sedan går jag ut efter. Efter den första större svängen på vägen så hinner jag precis se att hon hoppar in i en bil som väntar och direkt åker därifrån. Är för långt ifrån för att se reg nr men det ser ut som en mörk nyare Volvo S90. För mig spelar det inte så stor roll längre vad som utspelar sig i bilen eller med vem jag bestämde mig där och då. Vår ekonomiska situation är lite luddig med arv, tomter, och nybygge etc där både jag och min familj gått in med avsevärda summor och hon i stort sett ingenting så innan jag säger något så ska jag ta hjälp att reda ut vår situation först.
Ja, det kan vara för sent för att föra undan tillgångar inför stundande bodelning, tyvärr.
Var det den grannen som du misstänkte? Har du fått reda på hur dom träffades och hamnade i en sådan situation? Känns jävligt skumt.