• Anonym (bromslådan)

    Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker

    Någon mer som rest tillbaka i tiden och kollat på hur Agnetha Fältskog såg ut på 70-talet? Hon var ju helt sjukt vacker, ju! Riktig blond ängel med gudabenådad röst och en liten tight stjärt på det.

    Tycker du Agnetha var vacker under 70-talet? Vad med henne var vackrast? Och vad var fulast eller minst vackrast?

  • Svar på tråden Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker
  • Anonym (W)
    Kommie skrev 2021-12-25 20:21:38 följande:

    Vilket berodde på att hennes byxor var så tighta att det inte fanns plats för något daller.

    Jag tycker den är tydligt fläskig. Den var stor, rund och helt mjuk. Hur skulle du beskriva den?


    Ganska stor men inte fläskig.
  • Kommie
    Anonym (!) skrev 2021-12-25 20:20:15 följande:

    Fläskig var den absolut inte - däremot väääldigt greppvänlig och riktigt läcker.
    My type of ass!!


    Men är det inte bara för att du tycker fläskig låter fult? Väldigt greppvänlig betyder ju rund och stor, inte sant?
    Anonym (W) skrev 2021-12-25 20:38:05 följande:
    Ganska stor men inte fläskig.
    OK, men varför tror du den är ganska stor då? Jag menar, vet inte alla varför stora rumpor är stora?

  • Anonym (Fortfarande vacker)
    Kommie skrev 2021-12-25 18:27:50 följande:

    Hur kan du på fullaste allvar tycka att en 71-årig gammal tant är vacker?


    Hur kan du på fullaste allvar tycka att någon inte är vacker enbart pga ålder?

    Hon ser bra ut för sin ålder och även äldre kan vara vackra!
  • Anonym (!)
    Anonym (Fortfarande vacker) skrev 2021-12-25 20:45:26 följande:
    Hur kan du på fullaste allvar tycka att någon inte är vacker enbart pga ålder?

    Hon ser bra ut för sin ålder och även äldre kan vara vackra!
    Nu handlar ju inte tråden om hur den ser ut idag - utan hur den såg ut då!
    Eller??
  • Kommie
    Anonym (!) skrev 2021-12-25 20:50:32 följande:
    Nu handlar ju inte tråden om hur den ser ut idag - utan hur den såg ut då!
    Eller??
    Stämmer.


    Agnetha på 70-talet var en gudinna.
  • Anonym (!)
    Kommie skrev 2021-12-25 20:55:41 följande:
    Stämmer.

    Agnetha på 70-talet var en gudinna.
    Lite små lökar men heeelt ok bajlåda kan jag tycka. Hade inte backat!
  • Kommie
    Anonym (!) skrev 2021-12-25 21:09:14 följande:
    Lite små lökar men heeelt ok bajlåda kan jag tycka. Hade inte backat!
    Jamen så var det ju. Allt fett satte sig på rumpan. Tror tom hon sade det själv i någon intervju där hon var avundsjuk på att Frida kunde äta vad hon ville utan att gå upp i vikt.
  • Anonym (!)
    Kommie skrev 2021-12-25 21:11:06 följande:
    Jamen så var det ju. Allt fett satte sig på rumpan. Tror tom hon sade det själv i någon intervju där hon var avundsjuk på att Frida kunde äta vad hon ville utan att gå upp i vikt.
    Jaha ... nu gillar jag ju lite klämvänliga kvinnor. Dogs like bones, real men want some meat
  • Kommie
    Anonym (!) skrev 2021-12-25 21:15:10 följande:
    Jaha ... nu gillar jag ju lite klämvänliga kvinnor. Dogs like bones, real men want some meat
    Jag håller med. Men jag gör skillnad på det jag själv gillar och på vad som är objektivt sant.

    Var hennes rumpa stor och fet? Ja, det var den utan tvekan.
    Gillar jag det? Ja, för då finns det mer att klämma på och mer som dallrar!
  • Anonym (Fortfarande vacker)
    Anonym (!) skrev 2021-12-25 20:50:32 följande:

    Nu handlar ju inte tråden om hur den ser ut idag - utan hur den såg ut då!

    Eller??


    Den? HON handlar det om. Jag besvarade bara ett inlägg där en person påstod att HON inte skulle vara vacker idag.
  • Anonym (!)
    Anonym (Fortfarande vacker) skrev 2021-12-25 21:37:33 följande:
    Den? HON handlar det om. Jag besvarade bara ett inlägg där en person påstod att HON inte skulle vara vacker idag.
    HON är väldigt vacker för sin ålder men fokus i tråden har hamnat på rumpan . DEN
    Vill du se en annan kvinna som åldrats med behag? - kolla Anna-Lisa Eriksson eller Lill Lindfors. 
    Gamla? Javisst men ....
  • Anonym (arsle)
    Anonym (bromslådan) skrev 2021-01-31 09:15:11 följande:
    Jag tyckte hennes rumpa var för fet då det begav sig. Var på en av deras konserter i Australien 1977, och där hade den blivit riktigt fet.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hm)

    Hon är väl fortfarande vacker? 

Svar på tråden Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker