• Ess

Exet ger mig inte kläderna

Vill din sambo verkligen ha särkullens urväxta kläder, eller det är du själv som gjort en grej av att du SKA HA grejerna?
    Det är roligt att handla kläder mm till sina ungar, så skit i exet och hennes avlagda kläder. Jag tvivlar starkt på att din sambo valt att använda kläderna om du fått dem, misstänker att de omedelbart hamnat i en box för klädåtervinning.

• Ess
    Anonym (Pappa) skrev 2021-01-24 15:07:34 följande:

Min sambo har inga problem med att ta emot urvuxna kläder, som nån antydde. Tror ni inte vi pratat om det eller? Min sambo är smart och inser ju att det är bara just kläder, som vårt barn kommer växa ur lika fort, så varför skulle det vara ett problem?

Jag tror inte ni pratat ett skit om det, det är du som bara kör på och har gjort en stor grej av att du minsann ska ha de kläderna.
    De flesta kvinnor vill själv handla åt sitt barn och inte att mannen ska tvinga på dem en massa skit exet haft åt särkullen.

Man kan också se det som så att du inte tycker ert barn är värd att få några nya saker, utan ska ärva allt avlagt från halvsyskonet.
Svar på tråden Exet ger mig inte kläderna