Anonym (Undrar) skrev 2021-05-06 19:33:22 följande:
Har läst om många som lyckats med heminseminering y vanliga 5ml och 10ml sprutor, så det kanske bara är min kropp som behövde en extra skjuts med att få in sperman längre. Min man hade inga konstigheter i spermatesterna så de bör ha kunna hitta rätt på egen hand kan man tycka.
Vad spännande med samma bim :D jag kommer nog testa på söndag och sen igen på måndag. Senast fick jag positivt utslag 2 dagar bim om jag inte minns helt fel, eller kanske var 1 dag innan. Aja, kommer inte kunna hålla mig haha. Kommer du testa något innan?
Min kille har inte gjort spermatest eftersom vi inte går hos en klinik, jag fick medicinerna utskrivna av en vanlig gyn. Men kanske att det vore bra för honom att göra ett test så vi inte gör allt detta i onödan
Jag testade faktiskt igår och det var negativt, men nu kommer jag nog vänta några dagar innan jag testar igen, var så tråkigt att få ett negativt även fast jag nästan visste att det skulle bli det, eftersom det var så tidigt. När ska du testa, på måndag?
Jag fick sprutan utskrivet nu så kanske tar den för att boosta min egen ägglossning också