Anonym (Undrar) skrev 2021-04-02 01:05:55 följande:
Ja precis, en tablett dag 3-7, skulle ringa kliniken på första mensdagen för att boka in ultraljud, gissar att jag också lär få komma in dag 12 för det. Försöker hålla hoppet uppe nu trots att det fortfarande smärtar sedan MF:et för snart 3 veckor sedan, försöker se det från den positiva sidan och tänka att jag i alla fall blev gravid, alltid nåt antar jag. Hade tidigt ultraljud inplanerat denna vecka innan jag fick MF, blir så ledsen när jag tänker på vilken glädjefylld vecka det hade kunnat vara om allt bara hade gått bra.
Var detta din första eller andra kur med Letrozol? Kände du av några biverkningar? Och kommer du fortsätta med samma dos nästa gång?
Åh va ledsamt! Jag hoppas verkligen att du snart får den där glädjefyllda känslan igen!
Detta var min andra kur. Mådde helt okej, lite ont i magen, trött och illamående, men tror att det kanske va efter Ovitrellen mer än Letrozolen. Jag har nu ätit samma dos letrozol i 5 dagar och har kontrollVUL på torsdag. Spännande om det fortsatt verkar fungera! :)
Har din mens kommit än eller när räknar man med den efter ett tidigt missfall?
Hade du barn sen innan eller är det första ni försöker med?