BIM Februari 2021 - första barnet
Just nu lutar det åt att jag nästa månad också skippar att tempa. Samt kanske även låta bli att titta och registrera symtom i appen (använder FLO), Tycker att appen har hjälpt mig att lära känna kroppen efter många år med p-piller, så på det viset har det varit bra att regga symtom och se vad som verkar ske återkommande med kroppen varje månad. Lite skrämmande att jag är 32 år och först nu lärt känna min kropp utan p-piller! :S
Sen har min sambo också en grej för sig med att han helst inte vill ha barn i slutet av året..? Jag har också varit lite så innan, men nu när jag längtar mer och mer för varje månad som går så känner jag inte alls så längre. Men med respekt för hans åsikt så kanske det kan passa att bara strunta i att försöka tajma in ÄL och känna efter symtom de kommande månaderna, så får det gå som det går =) Dock fokus nu i dagarna för oss, antagligen ÄL nästa helg!
Hehe, ja vi har också reflekterat lite så, men främst för att hela familjen samt oss själva fyller år under oktober, november. Men ja, vi få se vad som händer, hade mest varit komiskt om det skulle bli så :P
Ja samma för mig!! ÄL nu under kommande vecka. Nu kör vi! Lycka till :)