Sexlöst förhållande
Wow. Många verkar läsa in så mycket i TS text. Att han är porrskadad, att han inte ser "glittret" i tillvaron och att han vill "knulla av sig" - Hur är läsförståelsen för en del här egentligen?
Personen skriver att han vill ha sex med sin fru, en person han älskar och utifrån texten så verkar det vara så att han ser "glittret" runtomkring men att han helt enkelt bara vill ha mer "glitter" gällande det sexuella. Det är inget konstigt, speciellt inte om det är så att de har sex 1-2 gånger i kvartalet. Ingenting i texten visar på att han är porrskadad eller att han vill ha BDSM-sex. Han vill ha mer än bara "meh"-sex helt enkelt, vilket är helt och hållet förståeligt.
Jag förstår dig TS. Detta är min största rädsla, att hamna i den där tråkiga vardagen där man har sex tre gånger per år och sexet är tråkigt och man i princip inte får något utbyte av det och att jag sedan måste "acceptera" att det är så. Jag ser sex och intimitet som något otroligt givande och roligt i ett förhållande och förstår fullt ut din problematik.
Vad du ska göra vet jag faktiskt inte, du verkar ha gjort allting rätt. Jag lider med dig och hoppas på att det löser sig.