Missed abortion och sjukvårdens sätt att ge hjälp. Så förtvivlad!
Beklagar verkligen! Mitt första m.f var ett MA som upptäcktes på VUL v.9+0. Fostret hade dött v.7. Jag fick tid en vecka senare för ytterligare VUL + piller. Det var ingen rolig vecka inte, men det var ju tvunget gå. Jag blödde ingenting så det fanns ingen chans att det skulle sätta igång. Jag hoppas det gör det för dig. Det blir blodbad, smärta och elände, men att ligga på b.b eller förlossningen som jag fick göra är fullkomligt gräsligt! Här finns nämligen ingen enskild gynavdelning utan man blandas med de som föder barn eller nyss fått barn. Haft MA v.14 också som mestadels kom ut av sig själv hemma. Det kändes faktiskt bättre.
3 missfall är mycket ovanligt så rent statistiskt borde du inte drabbas av det. Du kan bli gravid och de allra flesta som kan bli gravida kan också få barn. Men ta en sak i taget! En dag i taget. Kropp och själ ska läka och det gör båda tids nog. En sorg över det barn som inte fick komma finns alltid där, men det minnet får man vårda på nåt bra sätt. Jag gjorde en minneslund i trädgården. Det hjälpte mig.
Ta hand om dig!