Äggdonation 2021
Nämen så är det,det ÄR bra mat Men håll dig lite lågt med lever när du blir gravid bara
Dagen innan jag plussa hade jag som du beskriver,det kändes lixom kallt eller på nått sätt brännande i livmodern...
Jag har ultraljud imorgon+NIPT. Med en blödning som kom nu igen till helgen är jag än en gång nervös och orolig inför det...
Tack för tips om fb grupp. Jag är dock en sån som inte har fb. Håller mig i från det så länge jag kan
Jag har bara tack o lov ändå så länge haft lite svagt färgade flytningar och nån liten brunaktig strimma på lutinusstaven. Men de flesta dagar har det ändå varit utan. Har nytt vul på torsdag. Är skönt att få en ny koll. Det är egentligen det vul som är standard efter graviditet med ivf eller äd. Om pyret lever då så ska jag ändå försöka boka in ett till mellan detta och kub. Känns som jag behöver ha den bekräftelsen för att kunna vara lite lugnare. Vid två graviditeter när jag gjorde ivf fick jag MA och då gick det ca 4-5 veckor innan jag fick reda på att fostret dött. Så händer det så vill jag veta tidigare.