Inlägg från: Anonym (Pelle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pelle)

Är kvinnor för kräsna eller män för desperata på dejtingsidor?

Anonym ((Ge inte upp)) skrev 2020-12-29 23:29:15 följande:

Tycker det är nonchalant av er som i denna tråd skriver att mannens erektionsproblem beror på hans brist på engagemang. Det är så mycket mer komplext än så. 

Min man har vid några tillfällen problem att få upp den. Kan med 100% garantera att det beror varken på hans eller mitt engagemang vid dessa tillfällen. Det är mental spärr som gör att det bara "går inte". Då är det bättre att ta det lugnt en stund och karmas, mysa och skratta ihop om annat. Göra det mer avslappnat för att sedan försöka igen. 

Exakt så.

Du verkar betydligt förståndigare än alla andra på forumet. Din man har tur som har en så förståndig kvinna :).
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Rostfri potatis) skrev 2020-12-29 23:56:32 följande:

Varför är ni så sjukt sexfixerade? Som att det bara finns SEX SEX SEX i era huvuden?

Därför är vi är kåta och tänker på sex flera gånger om dagen. Det kanske svårt att förstå om man är assexuell.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (-) skrev 2020-12-30 00:14:15 följande:

Alla som inte är kåta hela tiden är inte asexuella.

Eller tycker du även att ni som älskar sex är våldtäktsmän?

Nej.

Men om du inte älskar sex varför har du då sex?
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (-) skrev 2020-12-30 00:30:17 följande:

Älskar är ett starkt ord. Jag älskar inte sex men det är underbart att ha det med rätt person, dvs den man älskar.

Men om du har så svårt att få upp den och kräver så mycket, varför försöker du då ha sex?

Jag har inte svårt att få upp den med en person som jag känner mig trygg med och som förstår mig och mina behov.

Vad menar du med att jag kräver mycket?
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (-) skrev 2020-12-30 00:42:45 följande:

Jasså? Varför klagar du då?

Håll dig till dom kvinnorna som du känner dig trygg med då och sluta klaga på att kvinnor inte tillfredsställer dig tillräckligt.

Absolut, det tänker jag göra också.

Jag klagar för att många kvinnor är så dömande och själviska när det kommer till sex. De enda de bryr sig om är en hård kuk utan att vilja bidra nåt till det. Eller acceptera annan sex än kuk i fitta.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (-) skrev 2020-12-30 00:52:13 följande:

De är inte dömande eller själviska bara för att de inte ställer upp på saker som de inte vill göra bara för att tillfredsställa dig.

Inget illa menat men du låter som en bitter incel. Skaffa dig andra intressen än just sex! Det låter som att du behöver det.

Om de kommer till mig för att de vill ha sex så tycker jag att man tillfredsställer varandra. Istället sticker man surt därifrån bara för att jag inte fungerar som alla män i porrfilmerna.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (-) skrev 2020-12-30 01:02:25 följande:

Det är nog snarare din kvinnosyn och att du har svårigheter att få upp den som gör att fe sticker.

Du lägger över skulden på kvinnorna fast det är du som har problem.

Det är du som förväntar dig att kvinnor ska ställa upp på saker som du sett på porrfilmer, och du har dessutom ovanligt svårt att få upp den. Ingen är skyldig dig sex! Sök hjälp för dina problem istället och skaffa dig en bättre kvinnosyn, alternativt sluta ha sex med kvinnor som inte vill ha sex med dig.

Hon ville ha sex med mig vart sur för att jag inte vart hård när jag inte slickade henne. Då tog hon bara på sig kläderna och stack.

Det får ju inte en att känna sig bättre nästa gång man ska ha sex med en kvinna.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-30 01:05:49 följande:

Hon ville ha sex med mig vart sur för att jag inte vart hård när jag inte slickade henne. Då tog hon bara på sig kläderna och stack.

Det får ju inte en att känna sig bättre nästa gång man ska ha sex med en kvinna.

Oj, skrev fel.

Hon vart sur att jag inte blev hård när jag slickade henne.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (-) skrev 2020-12-30 01:10:22 följande:

Vi vet inte hela historien, bara det du väljer att berätta men jag skulle tro att hon tröttnade på din impotens. Det skulle vem som helst göra. Tanken har aldrig slagit dig att kolla upp detta hos en läkare? Det är inte hennes fel att inte du fick upp den.

Varför då ? Jag är inte impotent?

Jag blir hård när jag runkar och eller när mina ex har gjort det. När jag känner mig trygg med dom.

Om du inte visste det så kan man inte styra ståndet med viljekraft . Man måste känna sig trygg och avslappnad. Samt få stimulans. Iaf , jag. Jag tror att tjejer är precis likadana där.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-30 01:14:39 följande:

Varför då ? Jag är inte impotent?

Jag blir hård när jag runkar och eller när mina ex har gjort det. När jag känner mig trygg med dom.

Om du inte visste det så kan man inte styra ståndet med viljekraft . Man måste känna sig trygg och avslappnad. Samt få stimulans. Iaf , jag. Jag tror att tjejer är precis likadana där.

Jag kan bli ordentligt hård och vara hård i timmar i rätt sinnesstämning.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (-) skrev 2020-12-30 01:10:22 följande:

Vi vet inte hela historien, bara det du väljer att berätta men jag skulle tro att hon tröttnade på din impotens. Det skulle vem som helst göra. Tanken har aldrig slagit dig att kolla upp detta hos en läkare? Det är inte hennes fel att inte du fick upp den.

Du borde läsa på om potens. Tillbaka till skolbänken.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-30 01:16:20 följande:

Jag kan bli ordentligt hård och vara hård i timmar i rätt sinnesstämning.

Samt ha sex flera gånger på raken. Låter det som en impotent man?
  • Anonym (Pelle)
    Rebellax skrev 2020-12-30 01:19:05 följande:

Jag är lite förundrad över det ?övertag? tjejerna har. Visst finns det rätt många allmänt konstiga män som förstör för alla andra och det finns långt fler vettiga tjejer än killar men jag som söker en tjej blir ofta förvånad över tjejernas självförtroende och självbild. Det krävs MYCKET mer än en fet selfie med filter och skit för att jag ska bli intresserad och många tjejer verkar tro att det lilla de har att komma med ska räcka så himla långt.

Yep, tjejer tror inte att de behöver anstränga sig alls.

Det kanske stämmer om de bara vill ha en kille som tömmer sig i henne.

Men för nåt seriöst får hon faktiskt anstränga sig lite mer.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (-) skrev 2020-12-30 01:30:52 följande:

Jag tror dig inte. I din fantasi. Du är en bitter incel!

Haha, mmm. Bitter på själviska och tråkiga kvinnor i sängen.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (-) skrev 2020-12-30 01:49:42 följande:

Den enda som är bitter och tråkig är du! Man ska kunna tacka nej till sex utan att ses som bitter och tråkig. Du har ingen rättighet att ha sex.

Fattar inte vad du pratar om...

Gå och lägg dig så att du nyktrar till. Du låter inte helt nykter.
  • Anonym (Pelle)
    Mandel skrev 2020-12-30 08:58:57 följande:

Har du bara råkat ut för döda lik i sängen?

Vad gör de om du tar deras hand och för ned mot ditt könsorgan? Drar de tillbaka handen? Vad gör de om du närmar dig deras ansikte med din kuk? 

Blir du aldrig smekt ens på insidan av låren?

Generellt vill jag att tjejen tar initiativ själv. Men förde ner handen på en tjej och hon fattade. Vart hård ganska fort då.
  • Anonym (Pelle)
    Mandel skrev 2020-12-30 09:09:44 följande:

Alla är olika och alla behöver olika saker. Jag blir typ plaskvåt bara jag ser särbon naken. Han tänder mig något grymt även med slak kuk. 

Väldigt sällan han får stånd av att bara röra vid mig och visst vore det trevligt om han kunde ha ett praktstånd och bara ta mig rätt upp och ned eftersom jag ständigt är redo i hans närvaro, men nu fungerar han inte så utan jag suger oftast upp den innan jag sätter mig på den.

I vår relation är det jag som vill ha mest sex och jag älskar att suga just honom. Så jag tror att när man träffar rätt person så löser sig saker av sig själva och man hittar ett sätt som fungerar för det förhållandet.

Tillfälliga sexpartners blir sällan bra första gången/gångerna utan övning ger färdighet.

För mig hände det rätt ofta att jag vart hård av mitt ex av att bara röra vid hennes höfter. Hon var sjukt het och jag är svag för höftben. Efter ett tag fattade hon att jag var svag för hennes höfter och då kunde hon bara ta tag i mina händer och placera dom på sina höfter. Då fattade man direkt vad hon ville :D. Dels för att hon var het men framförallt att jag kände mig avslappnad med henne. Hon visade ingen besvikelse i början när jag inte fick upp den och var nervös. Samt att hon gärna runkade i förspelet utan att jag behövde visa. Så det stämmer nog som du säger att det gäller att hitta rätt partner.
Svar på tråden Är kvinnor för kräsna eller män för desperata på dejtingsidor?