Inlägg från: Anonym (Variant av.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Variant av.)

Vad tror du? Vill kvinnor (i heterorelationer) inte ha sex?

Nu är jag inte expert i ämnet, bara upplevt två längre relationer i livet. Jag är man, jag upplever att sexlivet i början av en relation är mycket ett skådespel av kvinnan. Nu skådespelar vi säkert med på andra sätt men ändå.

I början (Vilket är de två första åren) tar hon mycket initiativ, överraskar, vill eller säger sig vilja prova olika grejer. Under mens om hon inte vill ha sex, så ger hon sex (oralt eller med handen). Man har sex varenda dag, ibland mer.

Sedan vänder det här rätt tvärt. Då vill hon 1-2 ggr i veckan, men slutar ta initiativ (Om det inte är min födelsedag eller liknande), och det är helst med lampan släckt, och hon vill helst ligga på rygg och få oralt sedan skall man skynda sig på i missionären. Under mens är det ingen sex. Helt nej.

Jag undrar hur fasen de orkar fejka att de är halvt sextokiga i två år för att sedan visa sin egentliga sexualitet. Visst jag älskar de där två åren, bägge två sådana år jag upplevt och det andra är ok det med. Det är ju vad hon vill, och att inte vilja måste alltid vinna över att vilja vad gäller sex, annars blir det väldigt fel.

Men lite bitter blir man på sexteatern i efterhand då hon tydligt spelat just teater i rollen som någon som gillar att ha sex med mig. Nu har jag dessutom gått på det bägge gångerna med, det har känts äkta, som att det här är något hon vill göra. När det sedan visar sig att det bara var teater, så känner man inte bara saknaden efter teatern utan känner även sig som en våldtäktsman (ja inte riktigt men åt det hållet) som gjort en massa saker med någon som egentligen inte velat detta. Att man inte visste för att teatern var så skicklig att man trodde det var äkta hjälper inte heller. Det kan tom. vara så att man känner sig ännu värre, inte bara har man haft en massa sex med någon som inte ville ha det egentligen, man har även vart så jäkla korkad att man inte märkte det. 

• Anonym (Variant av.)
    Anonym (Sofia) skrev 2020-12-28 21:43:12 följande:

Jo kvinnor vill ha sex. Men vi vill ha bra sex.

Jag har märkt att min man vill ligga oavsett om vi är pissiga på varandra eller ej. Han behöver tömma för att må bra. Det behöver ju inte jag på samma sätt. Jag vill liksom ha hela kittet med samvaro, närhet och passion. Där kan det krocka.

Jag tror många fler män kan tänka sig att onanerande med en kvinna istället för handen, men det omvända är inte lika vanligt.

Precis så upplever jag faktiskt att kvinnor gör i en längre relation. Onanerar med hjälp av mannen. Hon vill komma först av oralsex och sedan får mannen skynda sig på (vilket inte är lätt eftersom hon ligger still oengagerad på rygg, med lampan släckt och säger kan du skynda på?)
Svar på tråden Vad tror du? Vill kvinnor (i heterorelationer) inte ha sex?