• Ukklavek

Vad tror du? Vill kvinnor (i heterorelationer) inte ha sex?

Jag tycker lite synd om de kvinnor som inte kan/får uppleva det underbara som sex kan innebära. Sen tycker jag lite synd om min man som sliter hårt för mina otroliga orgasmer medan hans är väldigt korta och inte alls lika intensiva som mina.

• Ukklavek

Min man har mera lust än jag men han är tålmodig och en oerhört lyhörd älskare, vi har alltid bra sex. Vi kan ligga och kramas och bara hålla om varandra långa stunder på morgonkvisten om tillfälle finns. Forskningen jämför detta med ett beroende (oxytocin). Jag mår verkligen bra av sex och närhet, mycket kramar och pussar i vardagen, älskar när min man tar på mig.

• Ukklavek

Jag har haft sex med samma man i 17 år snart och hoppas ha det i minst 17år till. Det finns mkt forskning kring ämnet och däggdjur som vi är verkar inte programmerade att vara tillsammans särskilt länge, inte bra för den biologiska mångfalden helt enkelt.

• Ukklavek

Jag vill alltid knulla efter orgasm med oralt/fingrar. Fast favoriten är fingrar på klittan och kuken i rumpan.

Jag tycker inte att ni killar som gillar sex ska ha dåligt samvete för det, det ligger i er natur. Ni kvinnor som inte vill ha sex måste sluta skuldbelägga era män, tala istället om hur ni vill ha det i sängen. Risken för prostatacancer minskar med ökat antal sädestömningar, så det känns rätt rimligt att det helt enkelt är en nödvändighet.

Svar på tråden Vad tror du? Vill kvinnor (i heterorelationer) inte ha sex?