SilverDarling skrev 2021-12-30 18:54:15 följande:
Åh TACK fina du!
Ja nästan lika samma... fast du har försökt längre än vi. Märkliga var att december var den månad som vi kände att det kanske var bra om vi INTE blev gravida i, eftersom vi ska gifta oss i september nästa år... så vi hade sex 3 ggr i dec.. så blev det ett plus av det
Är lite orolig dock för symtomen har börjar komma och gå, som idag har jag inte haft något annat än lite ont i brösten tex. Det gör ju att man oroar sig
hur har det varit för dig? har du symtom hela tiden? jag har bara mått illa nån enstaka dag hittills också, medan de flesta andra verkar må skit varje dag. Kram!
ja visst är det konstigt, helt ärligt, jag tror vi hade sex 1 eller max 2 gånger den månaden jag blev gravid, för jag fick liksom inte bli gravid då jag tog någon speciell spruta som skulle stoppa hormonproduceringen :/ men så blev jag det ändå, så jäkla konstigt! men men, har KUB på torsdag och NIPT samtidigt och hoppas på bra resultat så man kan slappna av lite sen. jag mår tyvärr konstant dåligt sedan v 5+2 typ, illamående, yrsel, trötthet och allmänt lite deppig, men jag vet att det går över så jag hoppas jag får vakna en dag snart och att det känns som att jag får mitt fina mående tillbaka...
jag vet att det är jobbigt när symptomen kommer och går också, men försök äbdå att njuta när du inte känner så mkt, det är verkligen en pärs att gå igenom varje dag och försöka fake it til you make it för att komma igenom dagen med vänner, familj och jobb. stor kram, hade du redan fått tid för VUL?