Vi som startar ivf behandling 2021
Hej
Nu har jag tagit alla prover och undersökningar som krävs för ett online samtal med doktor på Olga St Petersburg. Känns väldigt olustigt att ett krig skall komma emellan..
Känns hemskt att tänka själviskt i detta läge men ja det gör jag... De har massa alternativa rutter man kan ta som förslag så rent praktiskt kan de ju gå att ta sig dit och hem.
Men känns inte helt säkert nej...
Käkar omega 3 och omega 10, för äggkvalitet. Blir spännande och höra de vill jag ska ta och inte...
Har inte lyckats komma igång med träningen som jag velat dock..Varit mycket med annat, jobb, hus, opererad sambo + uppletande av all journaler samt att jag upptäckte missed abortion nu i mitten av jan. Har tagit mig till gymmet en gång just efteråt men nu är de längesen. Trodde jag skulle tippa när jag skottade snö länge och väl förra helgen och fick en sträckning, måste verkligen komma igång. Men som en läkare sa det tar åtminstone 1 mån för kroppen och 2 kanske för knoppen innan man landat i allt. Måste sätta upp mål och få styrka på nytt så kroppen orkar när de är dags igen. Blir nog långa protokollet, har bara kört på korta hittills så vet ej riktigt vad som väntar..Idag fick jag veta också att vi ska flytta ut ur lgh. om 2 mån då de ska göra helrenovering, måste byta lgh. då.
Ursäkta blev långt detta men behövde tömma mig lite och känna lite självömkan, finns inte riktigt utrymme till det nu i mitt liv..
Vi kollar även på andra kliniker nu, men det har mest att göra med att jag kanske inte vill använda våra embryon just nu pga upprepade MA.