Vi som startar ivf behandling 2021
Måste skriva av mig lite..
Vi har varit ut och in med vår ena katt från vetrinären. Sen har vi gett honom flera olika medeciner och bandagerat och tvättat sår. Benet lyckas läka men det visar sig att han är trasig inuti på ytterligare en röntgen. Så i onsdags fick han somna in för gott. Haft honom i 10 år och min sambo i 13. Vi har ytterligare en katt som nu är deprimerad, ligger och håller tass och vill knappt äta. Visar man en bild på den gamla katten rör han på skärmen och jamar, vill se bilder titt som tätt..
Vilken höst negativt gravtest och nu detta overkliga. Katterna är verkligen som mina psudobarn och har varit till stor tröst i denna barnresa.
Har fått ett preliminärt datum nu på vår första återföring med donerade ägg. Början av oktober, hjälp det är snart. Försöker få så mycket info de tillåter om donatorn. Vill veta om hon lyckats få barn antingen via sina ägg eller naturligt. Skulle kännas tryggt om så är fallet.
Exalterad och ledsen om vartannat. Huset rullar på även. Var lite inne på barntapeter i ett rum, men lyckades hejda mig själv puuh. Hadde varit kämpigt och se dem nu..
Hoppas hoppas att turen vänder snart.
Hoppas alla får en fin helg!
Vad snabbt det går med nästa försök! Ja, det inger förtroende om donatorn är proven. Det tycker jag du kan fråga om. Sen tror jag att kliniken har kriterier när de väljer donatorerna så det borde gå bra oavsett.
Förstår de dubbla känslorna. Har själv också dubbla känslor inför olika alternativ och acceptans över att det kanske inte blir barn för oss. Men ni har i alla fall en plan framåt som har ganska bra chanser att lyckas.