Kallamakka skrev 2021-11-25 16:24:24 följande:
Hej allihopa!
Nä nu var jag tvungen att skriva och göra mig lite till känna. Stort grattis Inalina! Mig minns du nog inte, jag var delvis med i gruppen då du fick ditt första barn (och jag väntade mitt, men fick missfall på missfall under loppet av alla eras graviditeter i den gruppen) så jag lämnade gruppen tillslut. Har kikat in här och följt er alla under året, då jag fortfarande försöker få till mitt första, men det är så tråkigt att komma med tråkiga besked, så jag har peppat er alla på avstånd och hoppat över min egna presentation. Ju mindre jag delar desto mindre behöver förklaras. Har verkligen funnit stöd i att läsa om er. Speciellt har jag följt dig Inalina eftersom jag kände igen ditt nickname(jag lovar, jag är ingen stalker)... I alla fall, himla himla roligt att det blev såhär! Vilken chock det måste varit men en sån rolig en!
hejsan!!
tack så himla mycket, ja det är ju inte bara jag o mannen som är chockade utan alla här i tråden är nog ganska förvånade me
man hoppas ju kunna skänka lite hopp, har ju själv sett IVF lite som ett 'numbers game' där man måste ha så många ägg som möjligt vid ÄP, men sedan mina katastrofala resultat på befruktningen de senaste 3 IVFerna har man ju fått tänka om.
I mitt fall så har jag ju trott att guldägget finns där inne nånstans o bara väntar på att plockas ut, och nu måste det ha lyckats smita ut av sig själv - träffat en cool spermie som irrat bort sig, och bestämt sig tillsammans för att gosa in sig i livmodern.. vilken love story...
jooo jag kommer visst ihåg dig, även om det var längesen nu! jag förstår att du haft en tuffare resa än många andra :( fy fasen, jag hoppas verkligen att du känner att du får hjälp på kliniken ni går nu så man får känna hopp trots alla MF/MA. skönt om man kan känna stöttning i tråden utan att behöva vara så aktiv själv, bara att hoppa in och berätta hur du har det när/om du känner dig redo för det såklart
och nejdå jag tror det är ganska få stalkers i de här trådarna, jag önskar själv att folk ville skriva lite mer i sina presentationer så man slapp ställa samma fråga några gånger till samma person som det blir ibland när man skriver till många olika...