Inalina skrev 2021-02-26 14:29:48 följande:
men grattis vad skönt att det verkar gått så bra för dig!!! =) äggplocket är definitivt en av sakerna jag tycker är nervigt!
ja jag är jättenöjd med utfallet från dagens VUL, det kunde inte blivit så mkt bättre så nu hoppas vi att de växer lagom mkt till på onsdag, de var jämnt fördelade nu över båda äggstockarna, den ena är bara lkite långsam i starten! vad spännande med samtalet/mail imorgon om befruktningen, det går säkert fint
jag har ingen värk alls faktiskt, har ju inte heller jättemånga blåsor så det kan nog bli en rätt 'normal' helg här ändå! ska tillbaka för VUL på måndag igen (springer ju där heeeela tiden!) men då vet de säkert om det blir på ons eller ej!
hur känner du dig nu efter ÄP? fick du en massa smärtsillande och morfin?
Har varit på ett berg och dalbanan i helgen, så glad för min 15 ägg i fredags och så ledsen när bara 3 st blev befruktade
Blev en käftsmäll. Och ingen information, bara ett meddelande på 1177, så frustrerande!
Men har ifall inplanerad insättning imorgon, så jag hoppas något av de 3 klarar sig så länge. Försöker tänka positivt, men det är inte helt lätt.
Hur mår du? Spänd inför VUL imorgon?
Jag har rätt ont i mina äggstockar fortfarande, men antar att det är helt normalt? Inte samlat på mig någon vätska iaf, så det är ju positivt.