Vi som startar ivf behandling 2021
Always choklad: Så härligt för er att få vara tillsammans i detta nu. Hoppas du fått bada idag och stort lycka till imorgon!
Always choklad: Så härligt för er att få vara tillsammans i detta nu. Hoppas du fått bada idag och stort lycka till imorgon!
Always choklad: Skönt att det gått bra. Spännande att få höra mer om hur det funkar. Hoppas äggstockarna snabbt för sig redo nu. Och att ni kan njuta av lediga dagar tillsamman!
@inalina Tyvärr kan jag inte citera i tråden! Vi gjorde en återföring i april som misslyckades. Kommer behöva göra en ny stimulering nu så resan fortsätter för oss. Hur mår du? Nu närmar sig väl bf? Skicka mig gärna ett meddelande direkt i inboxen (försökte skriva till dig men gick inte).
Att befinna sig i all väntan. Förstår att det sliter på dig. Är det testet på andra omgångens skörd ni väntar på nu? Blir det insättning i nästa cykel sedan eller behöver ni vänta mer?
Jodå, jag ruvar för fullt. Statistiskt större chans än någonsin. Men det är ju ingen garanti. Men jag mår alltid bättre att vara i ett försök jmf med att vänta så på så sätt är det skönt.