IVF2021 skrev 2021-08-05 22:19:50 följande:
Då har du haft insättning idag?! Hur gick det? Har tänkt på dig. Fick du någon förklaring kring LH, ägglossning och tid för insättning eller du höll tyst om att det egentligen blev omslag på kvällen?
Själv har jag testat och testat efter en LH-peak, men än så länge ingenting. Känns nästan som svagare idag än igår, vilket jag hoppas beror på vätskebalansen snarare än hormonnivåerna. Jag fortsätter tro att imorgon, CD 14, är min dag! Annars blir jag paff.
Ja nu är jag ruvare för 2a gången! Det gick bra. Liite nervös timmarna innan såklart över om det skulle klara upptiningen. Men det gjorde det och såg lika fin ut som innan frysning så det är ju skönt att höra :))
Men känner mig lite likgiltig och hopplös typ. Man vågar inte hoppas efter allt man gått igenom.
Nej typiskt nog så frågade jag inte det. Helt nollställd på plats haha. Borde ha frågat varför jag fick på dag 6 när de flesta hos dem brukar få på dag 7. Och det med omslag på kvällen tänkte jag inte alls på heller. Åhh.. Enligt min temp så skedde äl i söndags? tempen steg 3 dgr efter positivt ältest.. men jag hade känningar i lördags. Nu undrar jag ju om min insättning skedde en dag för tidigt nu??
Suck.. inget att göra åt och om 1,5 vecka vet vi.
Hur blev det imorse? Fick du positivt? Sen är det inte ovanligt att det diffar med några dagar :) Min cykel är ganska regelbunden och får oftast äl cd 15-16 men ibland händer det att den kommer på dag 13 och nångång dag 18.