Inalina skrev 2021-11-24 09:12:41 följande:
taaaack vad fint av dig!!! ja jag tyckte ju att dottern var ett mirakel men detta tar ju ändå priset!
dig har jag inte sett på ett tag! :) hur mår du och hur långt har du kommit nu?ja jag vet!!! jag hade känt likadant som du om det hänt någon annan här i gruppen, man blir ju så insatt i allas tuffa resor, förhoppningar och svåra besked etc. så fint vi kan dela detta med varann och både stötta och glädjas ihop.
eftersom det inte syntes något för 2 veckor sedan så borde jag vara i v 5+ nu tror jag. så nästa vecka hoppas jag på att få se mer, men allt är ju väldigt osäkert såhär i början som du vet. jag vill ändå tillåta mig själv att vara glad över detta nu (och kanske framförallt väldigt lättad då jag trodde att jag inte skulle kunna dra igång nästa försök förrän om 3 månader..).
Går det åt pipsvängen så faller jag givetvis, men jag faller nog lika hårt vare sig jag väljer att vara glad eller orolig nu
har du kommit en bit i din behandling nu? kram!
Verkligen! Blir så glad varje gång någon i gruppen lyckas. Vi gläds och sörjer ihop. Det är fortfarande tidigt men det där var ett väldigt fint plus. Då hoppas jag på bra besked nästa vecka (att då får se ett litet pickande hjärta) och att allt ska gå bra framöver. Uppdatera hur det går!
Vi har inte börjat behandlingen ännu. Ska göra ett vul i nästa vecka för att se att allt ser okej ut för sprutstart och sen börjar jag med Fyremadel i någon vecka!