Vi som startar ivf behandling 2021
Ringde de idag? hur många blastisar blev det?
Men känns ju som att det är oerhört viktigt att föra en dialog och dessutom dela med sig av funderingar, även som läkare. För att se vad man kan göra annorlunda. Sen ibland är det slumpen såklart. Skönt att ni ska få vaccinet! Det hade jag nog också kört om jag blev erbjuden :) Verkar vara OK ändå.
Mirakel kan ju hända, jag håller verkligen, verkligen tummarna för din lilla segis! Annars så får det bli mer vitaminer och lite mer akupunktur för dig. Sen tror jag sommaren överlag gör att kroppen mår bättre, så får man hoppas det i sig gör att det går bättre
Heeej!
Vad skönt med något till frysen Dibella.
Bävar för att behöva göra långa protokollet varje gång nu bara för att det gick bättre än korta för mig. Tiden bara går.
Är på RD 12 idag med min tvådagars. Har lite lätt mensvärk som kommer och går. Haft så egentligen sedan i onsdags. Blir deppig och säker på att mensen ska braka loss. Sen försvinner det och inget händer och hoppet stiger lite igen. Så håller det på så, upp och ner. Har inte officiell testdag förrän om en vecka!! Ruvardag 19! Känns väldigt sent.
Hoppas på en bra vecka för alla!
Heeej!
Vad skönt med något till frysen Dibella.
Bävar för att behöva göra långa protokollet varje gång nu bara för att det gick bättre än korta för mig. Tiden bara går.
Är på RD 12 idag med min tvådagars. Har lite lätt mensvärk som kommer och går. Haft så egentligen sedan i onsdags. Blir deppig och säker på att mensen ska braka loss. Sen försvinner det och inget händer och hoppet stiger lite igen. Så håller det på så, upp och ner. Har inte officiell testdag förrän om en vecka!! Ruvardag 19! Känns väldigt sent.
Hoppas på en bra vecka för alla!
Är det nån som är inne på att testa snart eller kommer alla hålla sig till helgen? :)
Funderar på att testa på onsdag men är rädd för att bli besviken samtidigt som det skulle va skönt att slippa leta symptom =D