MoonK skrev 2021-03-05 16:52:40 följande:
Så tråkigt att höra!! Nästa gång går det vägen ska du se!
Kämpa på!
Jag hade testdag idag, hade fått 2 ägg återförda och fick ett väldigt väldigt vagt sträck som antagligen är ett negativt resultat. Jag önskar att jag åtminstone kände nåt, att jag grät och bröt ihop men jag är bara tom, besviken och tom.
Detta var tredje ivf cykeln och 1 frysåterföring. Har en i frysen och en behandling kvar på Sahlgrenska då min första var privat. Hoppas verkligen att vi lyckas en vacker dag.
Mitt tålamod börjar däremot ta slut gentemot vänner som skickar bilder och klipp på deras barn heeeeeeela tiden! Non-stop dygnet runt. Dem skickar inlägg på familjer med 7 barn osv. Jag blir bombarderad med såna saker hela tiden. Förstår att de lever i sin underbara mammabubbla och jag unnar dem varje sekund av det. Blir bara lite för mycket ibland. Speciellt när man kämpat så länge och önskar att man var en av dem.
Så tråkigt :( såg du någonting alls? Testa kanske med cb early. gjorde ni nu senast på Sahlgrenska där dem satte in två?
Jag undviker mycket sociala medier pga att folk bara lägger upp så myxket kring deras barn. Tycker de blir för jobbigt.
Jag ska också sätta in två är tanken om allt går bra, ska ha äggplock på måndag och bad idag om 2 st på ultraljudet. Fick dålig magkänsla och kände bara de nog bäst att vi får två tillbaks. Vi har fått 1 till frys på 3 äggplock, detta blir ju mitt fjärde äggplock.