Annna84 skrev 2021-02-26 16:40:08 följande:
Det är ett jättebra utfall!! Grattis!
Hoppas att du börjar må bättre snart
Dibella skrev 2021-02-26 16:48:58 följande:
Låter som ett bra utfall! Kul, hoppas du börjar må bättre snart och att dagarna går fortare för dig =)
MoonK skrev 2021-02-26 17:28:00 följande:
Ja det går väldigt långsamt! Grattis till 2 blastisar :) har du kontaktat kliniken angående dina symtom? Jag blev också lite överstimulerad men inte så att jag blev andfådd.
Vila och var försiktig.
Jag hade 12 äggblåsor, 4 blev befruktade med icsi och 3 klarade sig. Ruvar på 2 st nu och en 6-dagars i frysen.
Det är nog ett normalt utfall och det är de 3 bästa som klarat sig :) håller tummarna!
Inalina skrev 2021-02-26 18:34:53 följande:
hehe jag kan tro det går långsamt ;) men plötsligt kommer du vara där på testdagen ändå när tänkte du testa?
låter inte roligt med överstimulering dock, så håll koll på dina symptom, något positivt är väl att det verkar vara enklare att bli gravid om man är överstimulerad, så vi får hoppas det för något gott med sig
grattis till 2 till frysen! det tycker jag du ska vara nöjd med, du fick samma resultat som jag fick 2018 och det blev ju en dotter av det! att 50% av de befruktade klarar sig till blastocyst är bra!!
Tack allihop <3 Så fint att ha denna grupp. Här vet ingen att vi försöker alls förutom min chef som jag kände mig tvungen att berätta för, så att få skriva av sig här är värdefullt.
Vi hoppas så att någon av våra blastisar ska kunna ge oss ett barn. Känns inte alls lockande att börja om denna hormonbehandling med tanke på hur jag mår nu med överstimulering. Så sjukt svullen om magen. Jag har inte kontaktat vården. Är själv sjuksköterska o söker inte om jag verkligen inte måste. Blir det svårt att andas däremot så åker jag såklart in.
MoonK - minns inte om du sagt detta, men varför fick du 2 tillbaka? Var det blastocyster det också?