Inalina skrev 2021-02-18 11:06:58 följande:
skönt att ha den biten avklarad, det är väl det värsta (?) i den här processen tycker jag! men alltså 25 st! låter ju otroligt mkt! och skönt med 12 ägg, har ni fått höra hur många som befruktades redan? spännande, låter som att ni har oddsen på er sida berätta när du hör något från kliniken!
jag var hos min klinik i morse och allt ser bra ut för sprutstart ikväll, tjohoooo!!! (tänk att man kan bli så glad över att få sticka en nål i sig själv!)
Jag kör med 300 ie Pergoveris som tydligen är typ Menupor fast gjord på syntetisk väg eller nåt sånt, läst bra om det i alla fall. de hoppades att jag skulle få fler som klarade sig till blastocyst-stadiet med den medicinen...?
förra gången (2018) fick jag ut 12 ägg men bara 3 klarade sig till dag 5 och kliniken tyckte tydligen det var dåligt, men dock fick jag ju en dotter bland de tre embryona så jag var väldigt nöjd ändå! så nu är officiellt syskonförsök på G!
Kliniken ringde och flyttade vår insättning till på måndag kl 14 ???? Fick inte veta hur många ägg som befruktats, men minst 5 var det. ? Tur jag ska jobba i helgen så tiden går lite fortare.
Hejja dig, kul att du får starta nu. Är sprutorna jämförbara med varandra? Jag fick ju starta på endast 125 Bemfola? Men det kanske inte är samma sort?
Ah syskonförsök, får ni bekosta ivf själva då?
Jag har 2 barn sedan en tidigare relation, min sambo har däremot inga barn sedan innan.