Cheneyney skrev 2021-02-04 16:22:18 följande:
Shit, inte varit inne här på evigheter. Varit så nere och otaggad på allt. Men, idag vart spolningen gjord iaf, var så himla nervös innan! Men det var helt lugnt! Tog en ipren innan och det gjorde inte ont över huvud taget. Allting såg jättefint ut, och är på cd 13, och dem kunde se att jag har äl när som helst typ :)
Blöder nu efteråt, men dem sa det var ok att ligga på.
Dem vill väl göra det mest för att se så det inte är stopp någonstans som orsakar infertilitet. Sen vill dem inte officiellt säga det, men det är många som blir gravida efteråt så det kan ju öka chanserna medans man väntar på ivf.
Åååh vad spännande! Kändes det bra med läkare och så där, verkar dem bra? Har ni hört något mer, om du fått mens eller så tänker jag?
Det med vaccineringen är klurigt, man får väl ta det som det kommer. Man står ändå typ sist i kön som ung och frisk, så tänker inte så mycket på det än :)
Skönt att spolningen är gjord! Skulle de skriva remiss direkt nu eller blir det några månaders försök till själva?
Jag tyckte det kändes bra där. Har inget att invända på i alla fall. Vi träffade en trevlig läkare. Enda som är tråkigt är ju väntetiden.
Fick faktiskt mens idag och (väldigt väntat) ett nekande till start. Ett nekande måste ju ändå få räknas som lite närmre ett ja i framtiden.