Vi som startar ivf behandling 2021
Åh ja vet när jag tänker logiskt att de inte är vanligt med symptom men svårt å hålla sig från att vara orolig sen känns det absolut mest logiskt att börja testa kring ruvardag 8 men läste om en som fick utslag redan på ruvardag 5 så tänkte kan testa:p
Ja min bim är ca en vecka innan testdag och det känns så konstigt eftersom jag frågade en sjuksköterska att om jag får min mens på bim betyder det att jag inte är grav? Ja förmodligen var svaret men att hon endå uppmanade till att testa på testdag.
Tur att du inte hade så ont, de där verktygen de använder var absolut skrämmande och bara tanken av att hålla på så länge som du fick får jag rysningar.
Åh ja har oxå endometerios! Är så ledsen för de då jag tror att det är den som ställer till det för oss..
Påverkas du av dom endometrios? Hur i så fall? Har du haft behandling tidigsre? Jag hade ingen aning om min diagnos förrän en bit in i denna karusell. De nämnde fynd som tydde på endometrios vid undersökningen vid inskrivningen men det var inget som alls uppmärksammades under min utredning tidigare. Har alltid skyllt alla symtom från magregionen på IBS. Tydligen är det vanligt att man har båda samtidigt. Undrar också om det är endometriosen som ställer till det för oss, men det är lite oklart. :(