Vi som startar ivf behandling 2021
Ruvardag 8 och tog ett till test imorse, strecket var starkare så jag tog även ett digitalt, vi är gravida <3
Nu hoppas vi att lillen stannar, testdag om 1 vecka enligt Livio <3
Ruvardag 8 och tog ett till test imorse, strecket var starkare så jag tog även ett digitalt, vi är gravida <3
Nu hoppas vi att lillen stannar, testdag om 1 vecka enligt Livio <3
Fick positivt i morse :)
Så väntar nu på att SU ska ringa tillbaka och boka tid för insättningen.
blir väl på tisdag.
du?
Heja dig! Det kommer att bli positivt snart :)
hej!!
haha ja jag är verkligen min egen fertilitetsläkare just nu, som att det inte räcker med alla vitaminer etc jag trycker i mig så kör jag även med bisolovon-metoden denna månaden haha!
Tror i alla fall att vissa av tillskotten hjälper med tydligare ÄL denna månaden då jag känt av det i magen och ÄLsekretetet vart väldigt tydligt vilket jag vanligtvis inte brukar märka av! tror jag hade ÄL igår och har för första gången på väldigt länge njutit av att kunna ha sex så mkt det bara går.. jag lever vidare på hoppet här att det skulle kunna gå naturligt med min fungerande äggledare och med lite nedsatt immunförsvar (och SJUKT mkt vitaminer/tillskott). återkommer om den saken
förstår att du är på G till FET nu! Blir det på lö? följer både dig och Clemmentina med spänning! (och så roligt att det verkar vara en plustråd just nu också, hoppas det smittar av sig på er Kram!
Fy vad tråkigt att höra Men visst tog du letrozol denna cykeln också? Helt förbluffad över att det inte växt till sig någon äggblåsa!
Nej va surt asså :( hoppas dem ökar på något tills nästa gång. Hejar på er!
Vad surt! Kan du inte få ta Provera för att få igång mensen om två veckor? Jag håller tummarna för din frysis.
Hej! Vad tråkigt att höra, men nu fokuserar vi på nästa omgång. Jag har vid två tillfällen inför FET fått stimulering av menopur från dag 4 eller 5 i en mindre mängd (50 enheter) för att ett ägg ska kunna växa fram. Och sedan ovitrelle när blåsan växt till sig ordentligt. Kan detta vara något för dig kanske?
hej vännen, väldigt ledsen för din skull att det inte blir FET denna månaden. man kan ju liksom inte tvinga kroppen till ÄL tyvärr och denna månaden hade den väl bestämt sig för att strejka litegrann då har också hört att det inte är ovanligt att det hoppar över en månad då och då så du är säkert på G snart igen Kram!
Men NEJ vad trist :(
Håller alla tummar att mensen kommer snart och att nästa månad blir återföring.
Förstår din oro <3 Som att det inte är nog med all väntan så ska man dessutom oroa dig för stängning inför midsommar. Ska du ta tabletter för att få igång mensen nu? Tänker på dig!
Jag började igår med min medicinering. Lutinus, synarela varannan dag och bisolvon. Med tanke på att jag gjort så många återföringar vill de testa att ta till synarelan för att få kroppen att utsöndra mer hormoner som eventuellt kan påverka mottagligheten i slemhinnan (som jag förstod det)
tack!
ja jag är med i studien. Bra att det gör en sådan.
Hoppas verkligen det inte kommer krocka med midsommar. Förstår att du känner dig orolig över det. Kommer säkert inte krocka och lösa sig perfekt <3
Vad härligt att höra att du känner dig på banan igen efter förra gången. Nu ska det gå fint för oss båda! :) Precis, jag hade återföring idag. Nu håller vi tummarna som bara sjutton. Kramar
Hej i tråden.
Då var man ruvare igen.
Hoppas verkligen det går vägen denna gången.