Dibella skrev 2021-04-26 13:30:56 följande:
Grattis till 13 st, super ju! Hoppas jag du återhämtar dig snabbt och återföring på lördag
Grattis till 16! Superbra det också! Hoppas vi att de kan frysa ner flera stycken såklart segt att vänta, men förhoppningsvis blir det plus på insättningen sen.
Jag fick ut hela 11 ägg på mitt plock idag, var nästan i chock över att de lyckades få ut så många, känns helt overkligt. Tror dock att flera kommer vara omogna, men har förhoppning om att få en 5 dagars denna gången och kanske chans att få till frysen också! Återstår att se Gjorde lite mer ont denna gången, tror inte lokalbedövningen tog lika bra eller morfinet kanske, men definitivt fortfarande hanterbart och mycket lugnade och behagligare överlag.
Inalina skrev 2021-04-26 13:41:47 följande:
wow 11 ägg är inte dåligt! då gjorde de verkligen något rätt i stimuleringen denna gången ;)!! jo jag räknar med en del omogna också men i morgon vet vi mer!
Ja visst hade det vart underbart att få till frysen också! jag är inte jättesugen på ett ÄP till på ett tag känner jag...
Jag känner ju inget under själva plocket då de söver en då, men jag vaknade upp precis när läkaren var klar inne i 'operationssalen' så kan ju nästan säga att jag vart vaken vid ett ÄP nu haha!hade som en väldigt stark mensvärk efteråt trots en hel del smärtstillande men förhoppningsvis var det tillfälligt :)
Åh vad bra med 13 respektive 11 ägg! :) Grattis till er båda. Inte konstigt att det känns lite mer den här gången när ni båda hade fler ägg också. Hoppas det lägger sig snabbt! Nu håller vi tummarna för positiva besked under veckan! :)