Inalina skrev 2021-04-28 14:45:32 följande:
hehe ja Prag-kliniken var väldigt bra på att ge tydlig info,men jag måste fråga mer med min klinik här i Schweiz. nu har jag bokat in akupunktur både före och efter transfern i morgon så nu jäklar!
ja precis, man ska inte döma ut de små liven för snabbt;) jag mår ok annars, man lever ju liksom på hoppet jag gillar inte heller de snabba upp och nedgångarna som det är med IVF (speciellt inte motgångarna haha) men man kan inte göra mer än man gör och hoppas att allt går fint! Kram till dig
Jag körde 5 akupunkturtillfällen nu innan insättning, men det passade inte med en sista gång nu efter insättning, hade bara blivit stressigt att hinna dit så akupunktören tyckte jag skulle ha det bättre hemma, ta det lugnt och njuta av att embryot kommit hem
Men ändå spänd på om akupunktur kan ge effekt! Körde du akupunktur med dottern? Låter som du har fixat optimala förhållanden för den lilla som flyttar in imorgon!
Det är ju en riktigt berg och dalbana det här, känslor som går från glädje, till förtvivlan, till hopp, till osäkerhet, tillbaka till hopp osv! Aldrig varit med om något tuffare i mitt liv!
En bekant till mig kom idag och tryckte upp en bild på ett positivt gravtest i mitt face. Han och hans tjej har varit ihop i sex månader... Kändes som en lavett i mitt ansikte :-/ Men jag är ju också gravid nu, så det gjorde situationen lite lättare att hantera.
Stor kram och ser fram emot att höra att du också ruvar! När ska du vara där imorgon?