Clemmentina skrev 2021-08-22 07:57:30 följande:
Fy vad jobbigt! :( På ruvardag 8 hade jag knappt positivt sist (testade svagt på ruvardag 9) så det blanka testet för några dagar sedan behöver inte betyda något.
Det skulle kunna vara en bortfallsblödning, en nidblödning eller en vanlig blödning i tidig graviditet. Slemhinnor mm är ju väldigt sköra särskilt om du tar Lutinus. Bruna flytningar innebär ju i alla fall att det inte är färskt blod. Håller tummarna!
Skönt att läsa om någon som inte testat positivt tidigt och fått en supertjusig stegring över flera dagar. Mest dem man läser om/ser. Har du/de testar med vanligt test eller någon form av testa tidigt?
Ingen Lutinus då man precis slutat med det i naturlig cykel vid FET. Fortsatt en kropp som inte kan bestämma sig. Blankt test och varierande mellan mer och mindre brunt. Drömde om det där andra strecket i natt. Vaknade med extremt hög puls vid 6-tiden. Suck. Men jag tror det är kört för denna gång.
endotjej92 skrev 2021-08-22 10:08:12 följande:
Ja detta låter ju verkligen hoppfullt! Hoppas!
Det kan nog vara så eftersom det ej är färskt blod.
Jag fick färskt blod en gång när jag torkade mig på rd 7 och blev jätte rädd men sen kom det inte mer. På rd 8 hade jag super svagt streck alltså att hcg var så lite i kroppen och alla kroppar visar det ju olika på. Men håller tummarna och hoppas verkligen du får ett plus!
Var testdag imorgon? jag har på tisdag så märkligt att du fick innan mig också när du satte in efter.
Åh fy! Färskt blod och redan positivt test måste ju vara ännu värre. Då finns där ju något som fastnat som kan gå förlorat. Skönt att det inte kommit mer.
Vad testade du med för test? Testdag imorgon, ja. Håller med om att det är märkligt med de där testdagarna. Känns som det är jag som fått ett tidigt datum.