Dibella skrev 2021-12-03 10:43:13 följande:
Förkylningen kändes bättre sen igår kväll så kom det tillbaka med full kraft och jag spenderade varje minut med att försöka hålla tillbaka hostan för att jag inbillade mig att jag skulle hosta ut embryot så fick jobba hemifrån idag med trots negativt covidtest som tur är, känns bra att inte överanstränga sig utan ge flingan en chans. Hoppas vi definitivt på lite graviditetsillamående till jul! Annars fick jag besked om att jag gick vidare i urval kring ett jobb/utbildning som jag var på intervju på för några veckor sedan, då får jag inte vara gravid under testerna i januari. Så då finns en plan B iallafall, men hoppas jag istället kan tacka nej med ett plus på stickan istället Hur mår du? Illamåendet börjat krypa på?
Verkligen, jag får alltid väldigt sköra slemhinnor av lutinus mot slutet av användningen när kroppen fått nog. Tänker att kvinnor blir gravida i krig, så förhoppningsvis så händer inget av att du varit uppstressad och om det skulle göra det, så är det inte ditt fel heller. Att du inte har ont och att magen bubblar på låter snarare som positiva tecken!
Ja det är ju inte så mycket man kan göra. Bara vänta och se..
Znickers skrev 2021-12-03 12:46:16 följande:
Men usch! Försök inte stressa upp dig mer över det ljusrosa . Jag vet att det är det sämsta man kan säga till oss IVFare. Det är ju mardrömmen. Men ha gott hopp. Tänk att loppet är inte kört förrän mensflödet är i full rulle. Och detta kan vara slemhinnor som är irriterade av lutinus. Jag hade så i ruvarstadiet som resulterade i min nu 3 årig son.
Jag håller alla tummarna för dig! Och skickar styrkekramar!!
Hej tackar ja det är bra att höra att det går bra ibland och det vet jag. Följer sen innan en tråd om blödningar vid grav och många ggr är det falskt alarm. Ska på julfest idag. Hade plan att ha en ljusgrå klänning, känns scary. Blir nå svarta skinnbyxor istället å nån blus. Man kan ju inte direkt trycka upp en tampong..