Vi som startar ivf behandling 2021
Ja det känns väldigt bra och som att det kort tid att vänta :) ja jag hoppas embryo glue kan hjälpa lite på vägen, vem vet om jag blir gravid med det så kanske de köper in det och börjar använda det på kliniken! Ja precis ska få mitt schema med posten imorgon men tror det är 375 ie Gonal f! Jag kör omega 3, Q10 400mg/dag, inositol (men lite osäker på hur mkt jag ska ta där då jag inte har pcos..) d vitamin, probiotika, och väntar på mina dhea tabletter från USA...
sen knaprar jag tyvärr Ipren o Alvedon just nu då jag har en inflammerad visdomstand som ska dras ut på tisdag och jag har lyckats få 39 gr feber.. :( Känns skönt att göra det nu i alla fall innan jag kör igång med protokoll och om man blir gravid etc!
Ska du köra FET nu?? Förlåt jag blandar ev ihop det, men det verkar som att vi kommer köra exakt samtidigt igen!:) v 17 blir det äggplock!
Då hoppas vi att gonal-f ska fixa ett underbart syskon till dottern! Har du fått samma dos som år 2018? Eller har de ökat på dosen något?
Jag tar också inositol 4 g tillsammans med 3 mg melatonin, men bara fram till ägglossning. Har heller inte PCO, men har läst att receptet inositol + melatonin eventuellt kan förbättra äggkvalité! Vad är Dhea bra för?
Usch då, låter inte vidare alls med tanden och inflammation Ska du behöva vänta tills på tisdag?!? Känns som akutvård hade behövts <3
Förhoppningsvis blir det FET v17 så då kommer vi ruvar ihop igen Så hoppas vi att det blir två fina plus på andra försöker för oss båda! <3