Clemmentina skrev 2021-08-25 06:31:15 följande:
Välkommen till tråden! :) Jag har ungefär samma amh som du och fick exakt samma dos på menopur sist. Jag blev överstimulerad sist och fick göra totalfrys då. Skönt att du redan fått det beskedet för det är inte roligt att få mitt i behandlingen! Menopur blandar man till själv (finns andra mediciner som är färdiga och lättare på så sätt) men var noggrann första gången så är det inga problem. Min sambo fick hjälpa till så att han också kände sig delaktig. Kan också tipsa om att kolla på medicininstruktioner.se. Blir nyfiken på vad du äter för att förbättra äggkvaliteten? Lycka till!
Tack så mycket
åh då förstår jag. Hur många ägg fick du ut och hur många blastocyster? Jag är helt ny på allt gällande ivf och vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig för resultat
Ja jag fick gå igenom hur man blandar, och mannen min fick och prova så jag tänker att vi gör det tillsammans.
Jag äter sen lång innan Q10 och kommer att lägga till inositol nu dessa månader framöver då jag ligger på pco gränsen. Så det blir inositol, Q10, vanliga prenatals, d vitamin, zink och magnesium. Sen kommer jag försöka bättra på kosten ytterligare. Känner att jag vill göra allt jag kan nu inför, då vi betalar ur egen ficka.
Även om man inte trodde att man skulle göra ivf så är jag så glad att dessa forum finns. Tycker ni är helt fantastiska