Inlägg från: Anonym (Otrogen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Otrogen)

Kan ni lita på er partner igen?

Anonym (Historii) skrev 2020-12-29 20:23:38 följande:

Du är väldigt naiv om du tror att älskarinnor bryr sig om fruns och Barnens känslor. Finns kanske 1 på 10 som gör det

Hon borde fokusera på att få sin man att 1) sluta ljuga 2) kommunicera mer i sin relation 3) hitta någon annan om han inte klarar av nr 1 och 2 efter flera chanser.

Och jo han tyckte antagligen älskarinnan var sexig men även där ljuger han för att slippa ta ansvar

Jag är notoriskt otrogen med kvinnor jag träffar på nätet. Men jag måste säga att det är många som vill träffa mig som väljer att inte göra det av respekt för min partner och vi har inga barn ihop heller. Så det är betydligt fler än 1/10 som bryr dig om det.
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (Historii) skrev 2020-12-30 15:16:57 följande:

De är ju inga älskarinnor de är kvinnor som vill hitta kärleken lite skillnad

Haha, visst. De ligger med mig trots att de vet att jag är i ett förhållande. Hur kan det vara någon skillnad?
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (va?) skrev 2020-12-30 15:40:27 följande:

Svaret på det har du ju redan svarat på "De ligger med dig trotts att de vet att du är i ett förhållande"... där har du skillanden mellan normala kvinnor och älskarinnor.

Normala kvinnor söker INTE kärlek på bekostnad av svek och lögner. De har lite högre krav på ett förhållande.

Vad svamlar du om?

Om jag träffar en älskarinna på nätet eller i verkligheten spelar väl mindre roll. Det jag svarade på var påståendet att bara 1/10 bryr sig om mannens kvinna och barn. Jag tror det är betydligt fler. Säkert 50%.
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (va?) skrev 2020-12-30 16:02:36 följande:

Det är snarare du som svamlar och blandar ihop saker.

Det som påståtts är att ÄLSKARINNOR skiter i både fru och barn INTE att kvinnor skiter i fru och barn

De kvinnor som tackar nej till att träffa dig kan ju inte klassas som älskarinnor för de ligger INTE med en upptagen man.

Kan bara skratta åt din dumhet.
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (Historii) skrev 2020-12-30 18:56:40 följande:

Hänger inte med, ligger de med dig och har dåligt samvete under akten el blir de lurade till att bli älskarinnor och får dåligt samvete efter att de får reda på att du har fru och barn? Om de brydde sig om din fru och barn skulle de väl inte ligga med dig från början?

Nej nej, poängen är att av de kvinnor jag har kontakt med så blir det ett sexuellt möte med några av dem. Givetvis struntar de i min flickvän. Men det är betydligt fler än de jag träffar som ev. Hade träffat mig men väljer att inte höra det med hänsyn till henne. Trots att de kanske skulle vilja. Kontentan är att kvinnor tar hänsyn till andra kvinnor.
Svar på tråden Kan ni lita på er partner igen?