Anonym (Historii) skrev 2020-12-28 09:39:58 följande:
Sa han aldrig vad han saknade i er relation? Tönker det hade kunnat få dig att få svar på de frågor du har kring ?bra? ?utseende? osv. Jag tror inte han tycker du är ful iaf för då hsde ni Nog inte ens haft sex. Fanns en tråd om hur män ser på sina älskstinnor i jämförelse
Med frun här på fl. Alla skulle välja sin fru före älskarinnan men älskarinnan var mer kravlös och gillade sex mer
Nej, han har inte sagt vad han saknar i vår relation. Han har ju inte ens erkänt trots att jag sett två nummer i hans mobil under kodnamnen ?Arbetsförmedlingen Kurs? och ?Arbetsförmedlingen?, plus 6 kondomer som saknats i paketet.... Dessutom var det en tonårstjej som gjorde hjärtan på hans bilder på fejjan och ledsna smileys på bilderna han lagt ut på mig och oss tillsammans. Jag skrev till henne och frågade vad hon hade emot mig och hon skrev öppet på min FB attt de knullat på en krogtoalett, men att han kom för snabbt ?Därför får knullet bara två stjärnor av fem? och ?Jag tycker din man är sexig?.
Han jobbade på en verkstad i 6 månader och efter nån månad på jobbet kom han nästsn alltid hem vid 22 på kvällen (ibland tom 23) och påstod att han jobbat över. Jag vet att han inte jobbat över eftersom han inte fick mer i lön och att det var mörkt där när jag lät en vän köra förbi.
Började snoka i hans mobil då han en kväll gick hem till en arbetskamrat för att hjälpa honom med hans nya högtalare. Men han kom aldrig hem den kvällen och när jag ringde honom kom bara telefonsvarare. Det visade sig att han blockat mig. Efter tre på natten fick jag ett sms där han skrev att han råkade somna framför Netflix och mobilen dog men att han kommer hem nästa dag och att han älskar mig. Nästa dag när han kom hem hade han köpt jättefina sexiga kläder på Hunkemöller till mig, när vi skulle ha sex på kvällen började han gråta! Han gråter aldrig! Jag kramade honom och frågade honom vad som hänt och han svarade ett dumt svar om att han var ledsen över att jag blivit så smal. Vilket jag visste var bullshit eftersom jag alltid varit väldigt smal, vägde 40 kg när vi träffades och då grät han minsann inte när vi knullade. Det var på natten när han somnat som jag snokade i hans mobil och såg telefonnummerna. Efter att ha sökt på Eniro på första mobilnumret jag såg ?Arbetsförmedlingen Kurs? började jag skaka när jag såg det gick till en tjej och grät så jag förmådde mig inte ens att kolla upp mobilnumret till ?Arbetsförmedlingen?. Väckte honom och grät och skrek och han gick upp och satte på Xboxen!!!! Han sa att det var en kompis som gav ut hans nummer och att han var på krogen när han skulle hjälpa hans arbetskamrat med högtalarna och att han skulle radera numret men hade glömt det eftersom han var full. Han sa att hon var fet och ful och att hon var en psycho stalker som följde efter honom och försökte kyssa honom när han skulle gå. Frågade honom om han inte puttade bort henne och då sa han attt han puttade bort henne. Dagen efter var nummerna borta från hans mobil.
Vi hade ett jättebra varierat sexliv och hade sex i princip varje dag innan vår första som kom. Men efter det är det inte lika enkelt att få till det. Nu har vi dessutom två barn. Det är svårt att hitta tillfällen att ha sex och ibland är jag så trött efter att ha tagit hand om barnen hela dagarna och ibland långt in på nätterna att jag helt enkelt inte orkar. Känner ännu mindre för att ta initiativ nu när jag vet att han varit otrogen men inte ens erkänt det. Jag har dessutom messat tjejen som hette ?Arbetsförmedlingen Kurs? i hans mobil och frågade henne om hon var nöjd över att ha förstört för en 1-åring och gjort att hans föräldrar går skilda vägar och inte längre få ha båda sina föräldrar hos sig, berättade dessutom vad min man sagt om henne (att han sa att hon var en psycho stalker och han kallade henne fet och ful). Hon svarade inte på smset och svarade inte när jag ringde. Däremot polisanmälde hon mig!!! Naturligtvis ledde det inte till något men jag tolkar det som att hon inte känner ett uns av skuld trots att hon visste att vi hade en liten ettåring hemma och att hon inte tålde att höra vad han kallade henne när han kom hem till mig.
I vilket fall som helst mår jag fortfarande dåligt som fan över det och om han bara erkände det och sa förlåt och kände genuin ånger hade det känts lite bättre åtminstone. Men jag har valt att stanna och vi har ju skaffat ett barn till. Men jag känner mig så ful och otillräcklig.